Ako na trollov, haterov a agresorov na sociálnych sieťach (Prebehlo)
Seminár
Kritika a negácia sa na sociálnych sieťach šíria ako požiar, ako ho nerozfúkať, ale sfúknuť?
Komunikácia na sociálnych sieťach vyžaduje zvláštnu obozretnosť pri reakciách na zámerne poškodzujúce príspevky a komentáre. Tým sa nemožno nikdy vyhnúť a rýchlo sa šíria. Čo na trollov, haterov a agresorov platí? Kedy sa oplatí ich ignorovať a kedy je naopak nutné razantne zakročiť? Opýtajte sa skúseného znalca online priestoru a komunikácie na sociálnych sieťach.
Termín
Pondelok, 21. 3. 2022 | 13:00 - 16:00
Nehodí sa vám termín? Budete môcť využiť nahrávku, ktorú dostanete.
Miesto
Online – priamy prenos u vás na monitore
Využite automatickú 10 % zľavu pre našich stálych zákazníkov. Alebo získajte každý 15 % zľavu v prípade, že prihlásite dvoch alebo viacerých účastníkov. Ceny sú uvedené bez DPH.
Detaily
Prednáša
Pokyny
Objednať
ZAMERANIE
Sociálne siete vám zaistia okamžitú pozornosť, ale negatívna energia sa ich prostredníctvom šíri doslova virálnou rýchlosťou. Či už ide o nespokojného klienta alebo zámerne poškodzujúci komentár, vaša reakcia môže situáciu upokojiť alebo naopak môže požiar ešte viac rozdúchať.
Ponúkame vám odporúčania, ktoré sa osvedčili v praxi, ako účinne pracovať s negatívnou spätnou väzbou od klientov alebo zákazníkov. Poradíme vám, ako sa nenechať zahnať do kúta zámerne útočnými komentármi alebo dokonca urážkami a vyhrážkami. Ukážeme si, ako na ne správne a účinne reagovať, aby mali minimálny dopad.
KOHO OSLOVÍme
Seminár Ako na trollov, haterov a agresorov na sociálnych sieťach je určený marketingovým a PR manažérom firiem aj neziskových organizácií. Osloví aj personalistov, pracovníkov zákazníckych oddelení a všetkých, ktorí komunikujú so zákazníkmi a verejnosťou na sociálnych sieťach.
PROGRAM
Ako riadiť spätnú väzbu – praxou preverené odporúčania.
Ako spoznať, ktorým komentárom sa venovať hneď a ktoré môžeme nechať na neskôr.
Ako naložiť s problémovými komentármi.
Ako reagovať na nepríjemné otázky, narážky, urážky a vyhrážky.
Ako správne komunikovať s problémovými používateľmi.
Čo platí na trolla, agresora, pasívneho agresora, ironika, negatívnu celebritu.
Ako sa vyrovnať s vlnou negativizmu a kritiky.
Ako si zachovať chladnú hlavu a zostať v pokoji, aj keď už situácia horí.
ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ako účastník tejto online akcie získate certifikát o absolvovaní, ktorý môžete uviesť vo svojom CV – v časti o absolvovaných kurzoch a školeniach. V cene je prednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, ako sa pripojiť online k priamemu prenosu tejto akcie, obdržíte v predstihu od nášho zákazníckeho servisu.
KTO PRE VÁS PREDNÁŠA
PhDr. Vojtěch Bednář
Firemný sociológ a odborný poradca na témy vnútornej a vonkajšej komunikácie, firemného riadenia a taktiež nových médií. Autor série kníh (o. i. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru ), prevádzkovateľ portálu o riadení a vzťahoch, propagátor slušného obsahového marketingu, vysokoškolský pedagóg. Ako poradca a školiteľ pracoval pre spoločnosti IBM, Economia a ďalšie.
Online – priamy prenos u vás na monitore
Priamy prenos tohto programu môžete sledovať online z pohodlia vašej kancelárie alebo z domova. Bez nutnosti kamkoľvek dochádzať.
Technické pokyny pre pripojenie k priamemu prenosu od nás obdržíte v predstihu.
K sledovaniu budete potrebovať akékoľvek zariadenie pripojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V priebehu akcie budete môcť klásť lektorovi otázky, na ktoré lektor zodpovie v diskusnej časti.
Počúvanie vám zaistia bežné reproduktory, použitie slúchadiel vám však poskytne väčší komfort.
Ostáva už len slovami klasika popriať:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".