Ako zvládnuť na úrade agresívneho klienta
Seminár
Ako zvládnuť nielen svoje emócie, ale aj emócie agresívneho klienta v praxi.
Doba poznačená neistotami prináša pocity ohrozenia. Agresia sa potom stáva jednou z typických foriem obrannej reakcie. Zamestnanci úradov musia čeliť agresívnym klientom a potrebujú zvládať tieto náročné situácie v praxi. Zameriame sa preto na vhodné prístupy, ako postupovať a zvládať emócie agresora, ale aj tie svoje, aby ste udržali komunikáciu bez útokov a vlastného poníženia.
Termín
Utorok, 18. 4. 2023 | 09:00 - 12:00
Nehodí sa vám termín? Nahrávku budete môcť využiť ďalších 14 dní.
Miesto
Online – priamy prenos u vás na monitore
Výhoda
Prihláseným účastníkom ponúkame možnosť poslať svoje otázky vopred.
Využite automatickú 10 % zľavu pre našich stálych zákazníkov. Alebo získajte každý 15 % zľavu v prípade, že prihlásite dvoch alebo viacerých účastníkov. Ceny sú uvedené bez DPH.
Detaily
Prednáša
Pokyny
Objednať
ZAMERANIE
Stres, zlosť, hnev sú často emócie klientov, na ktoré zamestnanci úradov potrebujú adekvátne reagovať. Častým vyústením týchto emócií sa stávajú nepríjemné konflikty . Preto je zásadné naučiť sa, ako vopred rozpoznať tieto situácie a to, aké nástroje použiť, aby sa eliminovala agresia na strane klienta.
Na seminári si vysvetlíme, ako riešiť krízovú a konfliktnú komunikáciu . Povieme si, akými technikami zvládať svoje emócie a ako sa nenechať vtiahnuť do konfliktu. Na vzorových príkladoch z bežnej praxe ukážeme proklientský prístup, aby ste dosiahli dohodu s klientom a zároveň neublížili samy sebe.
KOHO OSLOVÍme
Seminár Ako zvládnuť na úrade agresívneho klienta je určený pre úradníkov a zamestnancov organizácií verejného sektora, ktorí sú v častom kontakte s klientmi.
PROGRAM
Krízová a konfliktná komunikácia – ako zvládať emócie
Komunikačné aikido – ako zvoliť proklientský prístup
Ako rozpoznať agresivitu a príklady z praxe
Spôsoby komunikácie s agresívnym klientom
Ako zvládať vlastné emócie a ako vhodne zareagovať
Vzorové príklady z praxe úradov a riešenia negatívnych situácií
Diskusia a priestor pre vaše otázky
ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ako účastník tejto online akcie získate certifikát o absolvovaní, ktorý môžete uviesť vo svojom CV – v časti o absolvovaných kurzoch a školeniach. V cene je prednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, ako sa pripojiť online k priamemu prenosu tejto akcie, obdržíte v predstihu od nášho zákazníckeho servisu.
KTO PRE VÁS PREDNÁŠA
Miroslav Kubiš
Miro Kubiš má 12 ročnú prax ako Personal & Businesss Development konzultant naprieč celým spektrom firiem rôznych veľkostí. Pravidelne radí vedeniam firiem o tom, ako spoznať aktuálne potreby ľudí, ako na ne reagovať a ako vytvoriť kooperujúce a efektívne pracovné prostredie. Je dlhoročným členom HR komunity na Slovensku, kde sa snaží najmä diskutovať, zdieľať skúsenosti a hľadať riešenia aktuálnych problémov.
Online – priamy prenos u vás na monitore
Priamy prenos tohto programu môžete sledovať online z pohodlia vašej kancelárie alebo z domova. Bez nutnosti kamkoľvek dochádzať.
Technické pokyny pre pripojenie k priamemu prenosu od nás obdržíte v predstihu.
K sledovaniu budete potrebovať akékoľvek zariadenie pripojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V priebehu akcie budete môcť klásť lektorovi otázky, na ktoré lektor zodpovie v diskusnej časti.
Počúvanie vám zaistia bežné reproduktory, použitie slúchadiel vám však poskytne väčší komfort.
Ostáva už len slovami klasika popriať:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Objednávka
Online seminár: Ako zvládnuť na úrade agresívneho klienta
Termín: Utorok, 18. 4. 2023 Online – priamy prenos u vás na monitore