Controlling a využitie KPI v nákupe (Prebehlo)
Seminár
Prináša váš nákup firme očakávaný prínos? Ako ho merať a na základe akých ukazovateľov nastaviť zmeny.
Kľúčový význam priebežného hodnotenia efektivity nákupu (úspor, produktivity aj využitia zdrojov) rastie v čase turbulentných zmien a nastupujúcej ekonomickej krízy. Podmienkou kvalitného controllingu sú vhodne nastavené indikátory „Key Performance Indicators“ (KPI), ktoré využijete pri riadení jednotlivých činností nákupného procesu.
Termín
1. blok: utorok, 13. 10. 2020 | 09:00 - 11:002. blok: utorok, 13. 10. 2020 | 13:00 - 15:00
Miesto
Online – priamy prenos u vás na monitore
Ceny sú uvedené bez DPH. Využite automatickú 10 % zľavu pre našich stálych zákazníkov. Alebo získajte každý 15 % zľavu v prípade, že prihlásite dvoch alebo viacerých účastníkov. V prípade, že sa vám nehodí termín, budete môcť využiť nahrávku, ktorú dostanete.
Detaily
Prednáša
Pokyny
Objednať
ZAMeranie
Na nákupný proces doliehajú v posledných mesiacoch problémy dodávateľov v súvislosti s opatreniami kvôli pandémii. Nastupujúca ekonomická kríza navyše ešte zvýši tlak na efektivitu a posudzovanie rizík v dodávateľsko-odberateľských vzťahoch. Ako najlepšie efektivitu nákupu merať a posudzovať?
Controlling v nákupe umožňuje priebežne merať úroveň a výkonnosť nákupných činností pre následné manažérske rozhodnutia. Podmienkou je správne nastavenie KPI, teda indikátorov a ukazovateľov, ktoré možno na meranie úspešne využívať. Prevedieme vás meraním efektivity nákupu práve s dôrazom na využitie KPI.
KOHO OSLOVÍme
Seminár Controlling a využitie KPI v nákupe je určený pracovníkom nákupných oddelení, líniovým manažérom, ale aj výrobným a logistickým manažérom vo väčších firmách, či riaditeľom a majiteľom menších firiem.
PROGRAM
1. Firemné controllingové ukazovatele verzus nákupná činnosti
2. Základné princípy merania výkonnosti procesu nákupu
3. Správne zvolená KPI pre nákupné činnosti
4. KPI pre činnosti ovplyvňujúce nákup:
modely riadenia zásob (P, Q)
modely stratégie k dodávateľom a vhodná KPI
nadväzné logistické aktivity a ich KPI
5. Vyhodnotenie a význam KPI pre následné manažérske činnosti
6. Diskusia a príklady z vašej praxe
ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ako účastník tejto online akcie získate certifikát o absolvovaní, ktorý môžete uviesť vo svojom CV – v časti o absolvovaných kurzoch a školeniach. V cene je prednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, ako sa pripojiť online k priamemu prenosu tejto akcie, obdržíte v predstihu od nášho zákazníckeho servisu.
KTO PRE VÁS PREDNÁŠA
Ing. David Pinka
David Pinka je skúseným manažérom obchodných vzťahov v logistických a nákupných procesoch. Ako procesný analytik sa špecializuje na logistické procesy (preprava, distribúcia, manipulácia, skladovanie, obaly a balenie, prenájmy a údržba manipulačnej techniky) a tiež na procesné riadenie v oblasti nákupných stratégií. Má praktické skúsenosti z rôznych manažérskych pozícií (riaditeľ logistiky a nákupu, technický riaditeľ, riaditeľ stratégie logistiky) v oblasti priemyselných, obchodných a logistických spoločností. Študoval ekonómiu a manažment na VŠCHT v Prahe a MBA na Prague International Business School.
Online – priamy prenos u vás na monitore
Priamy prenos tohto programu môžete sledovať online z pohodlia vašej kancelárie alebo z domova. Bez nutnosti kamkoľvek dochádzať.
Technické pokyny pre pripojenie k priamemu prenosu od nás obdržíte v predstihu.
K sledovaniu budete potrebovať akékoľvek zariadenie pripojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V priebehu akcie budete môcť klásť lektorovi otázky, na ktoré lektor zodpovie v diskusnej časti.
Počúvanie vám zaistia bežné reproduktory, použitie slúchadiel vám však poskytne väčší komfort.
Ostáva už len slovami klasika popriať:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".