Home Office – ako ho realizovať z pohľadu Zákonníka práce a GDPR (Prebehlo)
Seminár
Otázky a odpovede ohľadne home office a ako to nastaviť správne podľa legislatívy i sedliackeho rozumu.
Kvôli pandémii koronavírusu zažil home office obrovský boom a zamestnávatelia ponechali túto možnosť ako benefit pre svojich zamestnancov. Nastavenie tejto agendy prináša v praxi pre zamestnávateľov nové právne, ako i organizačné úskalia. Na webinári predstavíme aktuálne otázky ohľadne home office a vaše povinnosti z pohľadu Zákonníka práce a GDPR.
Termín
Utorok, 31. 1. 2023 | 09:00 - 11:00
Nehodí sa vám termín? Nahrávku budete môcť využiť ďalších 14 dní.
Miesto
Online – priamy prenos u vás na monitore
Výhoda
Prihláseným účastníkom ponúkame možnosť poslať svoje otázky vopred.
Využite automatickú 10 % zľavu pre našich stálych zákazníkov. Alebo získajte každý 15 % zľavu v prípade, že prihlásite dvoch alebo viacerých účastníkov. Ceny sú uvedené bez DPH.
Detaily
Prednáša
Pokyny
Objednať
ZAMERANIE
Mnohí zamestnanci „presťahovali“ svoje kancelárie domov a s tým súvisí rada otázok , ktoré potrebujete ako zamestnávateľ vyriešiť. Viete, akým bezpečnostným incidentom čelíte zo strany zamestnanca? Poznáte rozdiel medzi home office a domáckou prácou? Máte povinnosť uhrádzať zvýšené výdavky pre zamestnanca?
To je len niekoľko otázok, ktoré sa vynárajú pri problematike home officu. Na praktických príkladoch predstavíme odpovede a povieme si, čo potrebujete dodržiavať z hľadiska Zákonníka práce a GDPR. Preberieme, ako efektívne nastaviť režim home office a aké dokumenty musíte vypracovať , keď si zamestnanec „berie“ agendu domov.
KOHO OSLOVÍme
Online seminár Home Office – ako ho realizovať z pohľadu Zákonníka práce a GDPR je určený je personalistom a vedúcim pracovníkom, štatutárnym zástupcom a právnikom organizácií súkromného i verejného sektora, na ktorých sa vzťahuje Zákonník práce a nariadenie GDPR.
PROGRAM
1. Home office v kontexte Zákonníka práce
domácka práca, telepráca a home office – podmienky ich vykonávania
stravovanie zamestnancov pri práci z domu
evidencia práce pri home office
2. Kontrola zamestnancov pri práci z domu
podmienky kontroly podľa Zákonníka práce
podmienky kontroly podľa nariadenia GDPR
3. Home office v kontexte bezpečnosti ochrany osobných údajov
odporúčania pre zamestnávateľa
odporúčania pre zamestnancov
bezpečnostné incidenty podľa nariadenia GDPR a príklady z praxe
4. Diskusia a priestor pre vaše otázky ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ako účastník tejto online akcie získate certifikát o absolvovaní, ktorý môžete uviesť vo svojom CV – v časti o absolvovaných kurzoch a školeniach. V cene je prednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, ako sa pripojiť online k priamemu prenosu tejto akcie, obdržíte v predstihu od nášho zákazníckeho servisu.
KTO PRE VÁS PREDNÁŠA
JUDr. Tatiana Mičudová, PhD.
Tatiana Mičudová v praxi pôsobí ako zodpovedná osoba pre whistleblowing a ako zodpovedná osoba pre ochranu osobných údajov (DPO). Pôsobila aj ako advokátska koncipientka a externá vysokoškolská pedagogička. Publikuje odborné články najmä na tému whistleblowingu, pracovného práva, autorského práva, ochrany osobných údajov a občianskeho práva. Je autorkou komentára k zákonu o ochrane oznamovateľov protispoločenskej činnosti.
Online – priamy prenos u vás na monitore
Priamy prenos tohto programu môžete sledovať online z pohodlia vašej kancelárie alebo z domova. Bez nutnosti kamkoľvek dochádzať.
Technické pokyny pre pripojenie k priamemu prenosu od nás obdržíte v predstihu.
K sledovaniu budete potrebovať akékoľvek zariadenie pripojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V priebehu akcie budete môcť klásť lektorovi otázky, na ktoré lektor zodpovie v diskusnej časti.
Počúvanie vám zaistia bežné reproduktory, použitie slúchadiel vám však poskytne väčší komfort.
Ostáva už len slovami klasika popriať:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".