Marketing na TikToku – best practice (Prebehlo)
Seminár
Účinná stratégia na využitie TikToku na budovanie značky a zvýšenie predaja a záujmu.
Dominantným hráčom sociálnych sietí síce zostáva Facebook, generáciu Z (15 až 25 rokov) ale dnes musíte hľadať inde – na TikToku. Krátke videá sa stali fenoménom s miliónovými dosahmi a recept na úspech je tu úplne iný ako na Facebooku. Chcete, aby váš obsah na TikToku používateľa zaujal na prvý pohľad a zároveň mal merateľné výsledky? Ponúkame vám na to užitočné nástroje a odporúčania od dvojice marketérov – skúseného stratéga a kreatívnej špecialistky.
Termín
Štvrtok, 23. 6. 2022 | 10:00 - 12:00
Nehodí sa vám termín? Budete môcť využiť nahrávku, ktorú dostanete.
Miesto
Online – priamy prenos u vás na monitore
Využite automatickú 10 % zľavu pre našich stálych zákazníkov. Alebo získajte každý 15 % zľavu v prípade, že prihlásite dvoch alebo viacerých účastníkov. Ceny sú uvedené bez DPH.
Detaily
Prednáša
Pokyny
Objednať
ZAMERANIE
Využívanie TikToku pre marketingové a PR účely je dnes bežnou realitou a cestu k nemu si nachádzajú aj konzervatívne značky. Ako ale vytvoriť atraktívny obsah, osloviť s ním tých správnych užívateľov a zároveň dosiahnuť merateľné výsledky? Šetrite úsilím, časom a peniazmi.
Predstavíme vám najnovšie trendy a ukážeme, ako ich správne použiť. Kto je na tomto gigante medzi sociálnymi sieťami najúspešnejší a prečo? Vysvetlíme, prečo sa oplatí TikTok používať a zahrnúť ho aj do svojich social media plánov .
KOHO OSLOVÍme
Online seminár Marketing na TikToku - best practice je určený marketingovým manažérom, content manažérom, správcom sociálnych sietí, pracovníkom PR a všetkým, ktorí chcú využívať TikTok efektívnejšie, strategicky a merateľne.
PROGRAM
TikTok v číslach a jeho miesto v marketingovom mixe
Prečo si vybrať pre komunikáciu TikTok, alebo výhody a nevýhody TikToku
Založenie profilu na TikToku a prvé kroky
Platená propagácia obsahu a využitie TikToku pre reklamu
Analytika a reportovanie - ako zistiť, čo funguje a prehľadne to prezentovať kolegom, klientom alebo vedeniu
Aké profily sú na TikToku najúspešnejšie a čo ich dostalo na vrchol
Zaujmite na TikToku s premyslenou kreatívou na prvý pohľad
Kde hľadať inšpiráciu pre obsah?
Trendy na TikToku, ako ich využiť a chytiť včas
Ako tvoriť kvalitné videá s obmedzeným rozpočtom a čo (ne)postovať
ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ako účastník tejto online akcie získate certifikát o absolvovaní, ktorý môžete uviesť vo svojom CV – v časti o absolvovaných kurzoch a školeniach. V cene je prednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, ako sa pripojiť online k priamemu prenosu tejto akcie, obdržíte v predstihu od nášho zákazníckeho servisu.
KTO PRE VÁS PREDNÁŠA
Ing. David Mynář
David Mynář je spolumajiteľom digitálnej agentúry Fresh Services, kde zároveň riadi aj marketingové oddelenie. Teoretické základy má zo štúdia marketingu na VŠE, praktické skúsenosti získal na viac než stovke menších a väčších projektov. Spolupracuje napríklad so značkami Bioderma, Metrostav Development alebo ERGO Pojišťovna. Skúsenosti má aj s projektami pre verejný sektor, napríklad pre Ministerstvo vnútra, Kraj Vysočina alebo obec Vestec.
Petra Charvátová
Petra Charvátová pôsobí vo Fresh Services ako kreatívec a špecialistka na sociálne siete. Má za sebou niekoľko rokov praxe v oblasti produkcie, PR a správy sociálnych sietí. Pôsobila v hudobnom priemysle a podieľala sa na tvorbe komunikácie festivalu United Islands of Prague 2021.
Online – priamy prenos u vás na monitore
Priamy prenos tohto programu môžete sledovať online z pohodlia vašej kancelárie alebo z domova. Bez nutnosti kamkoľvek dochádzať.
Technické pokyny pre pripojenie k priamemu prenosu od nás obdržíte v predstihu.
K sledovaniu budete potrebovať akékoľvek zariadenie pripojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V priebehu akcie budete môcť klásť lektorovi otázky, na ktoré lektor zodpovie v diskusnej časti.
Počúvanie vám zaistia bežné reproduktory, použitie slúchadiel vám však poskytne väčší komfort.
Ostáva už len slovami klasika popriať:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".