Podlimitné zákazky v praxi – nové pravidlá (Prebehlo)
Seminár
Realizovanie jednoduchej podlimitnej zákazky po „veľkej novele 2022“ v praxi.
Novela zákona o verejnom obstarávaní prináša celý rad noviniek, či už ide o zásadné úpravy existujúcich postupov a inštitútov, ich rušenie, alebo zavádzanie nových. Ponúkame vám komplexné informácie a praktický postup na zadávanie podlimitnej zákazky s ohľadom na nové pravidlá s účinnosťou od 31. 3. 2022.
Termín
1. blok: štvrtok, 12. 5. 2022 | 09:00 - 11:002. blok: štvrtok, 12. 5. 2022 | 13:00 - 15:00
Nehodí sa vám termín? Budete môcť využiť nahrávku, ktorú dostanete.
Miesto
Online – priamy prenos u vás na monitore
Využite automatickú 10 % zľavu pre našich stálych zákazníkov. Alebo získajte každý 15 % zľavu v prípade, že prihlásite dvoch alebo viacerých účastníkov. Ceny sú uvedené bez DPH.
Detaily
Prednáša
Pokyny
Objednať
ZAMERANIE
Každá zmena zákona so sebou nutne prináša zvýšenie neistoty ohľadom praktického výkonu nových pravidiel, ich výkladu, či účelu. Novela zákona č. 343/2015 Z.z prináša veľké zmeny vo verejnom obstarávaní, ktoré je potrebné aplikovať správne v praxi.
Zameriame sa hlavne na výklad zmien, ktoré sa týkajú podlimitných zákaziek a ich realizácie po účinnosti novely . Vysvetlíme si správny postup na získanie podlimitnej zákazky a načrtneme ako efektívne zapracovať všetky procesy do vašej každodennej praxe. Cieľom je, aby ste zvládli nové pravidlá jednoducho a bez rizika sankcií.
KOHO OSLOVÍme
Seminár Podlimitné zákazky v praxi – nové pravidlá je určený pre verejných obstarávateľov, ktorí realizujú podlimitné zákazky vlastnými silami. Ide o pracovníkov na úrovni riaditeľov, nákupcov, ekonómov či manažérov, ktorí sa v praxi stretávajú s problematikou verejného obstarávania v rôznych typoch organizácií.
PROGRAM
1. Podlimitná zákazka v zmysle novely
2. Elektronická platforma
3. Opis predmetu zákazky
4. Podmienky účasti
5. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
6. Environmentálne a sociálne hľadisko v podlimitnej zákazke
7. Proces vysvetľovania
8. Proces otvárania a vyhodnocovania ponúk
9. Uzatvorenie zmluvy
10. Povinnosti verejného obstarávateľa po uzatvorení zmluvy
11. Diskusia ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ako účastník tejto online akcie získate certifikát o absolvovaní, ktorý môžete uviesť vo svojom CV – v časti o absolvovaných kurzoch a školeniach. V cene je prednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, ako sa pripojiť online k priamemu prenosu tejto akcie, obdržíte v predstihu od nášho zákazníckeho servisu.
KTO PRE VÁS PREDNÁŠA
Ing. Martin Papcún
Martin Papcún sa pohybuje v prostredí verejného obstarávania viac ako 10 rokov. Praktické skúsenosti získal tak na strane verejného obstarávateľa, ako aj na strane kontrolóra, kde sa venoval kontrolám verejného obstarávania a projektov spolufinancovaných z fondov EÚ. Vo svojich prednáškach prelína teoretický výklad zákona s praktickými príkladmi z praxe. Spolupracuje tiež s fakultami vysokých škôl a venuje sa tiež občasnej publikačnej činnosti. Aktuálne pôsobí ako SZČO v oblasti realizácie a lektorovania verejného obstarávania.
Online – priamy prenos u vás na monitore
Priamy prenos tohto programu môžete sledovať online z pohodlia vašej kancelárie alebo z domova. Bez nutnosti kamkoľvek dochádzať.
Technické pokyny pre pripojenie k priamemu prenosu od nás obdržíte v predstihu.
K sledovaniu budete potrebovať akékoľvek zariadenie pripojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V priebehu akcie budete môcť klásť lektorovi otázky, na ktoré lektor zodpovie v diskusnej časti.
Počúvanie vám zaistia bežné reproduktory, použitie slúchadiel vám však poskytne väčší komfort.
Ostáva už len slovami klasika popriať:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".