Umenie, ako viesť prijímacie pracovné pohovory (Prebehlo)
Seminár
Získajte zručnosti, ako vyťažiť maximum informácií o kandidátoch v rámci polhodinového pohovoru.
Výber nových pracovníkov je finančne a časovo náročný proces. Ako to zariadiť, aby kvalitní ľudia pracovali pre vás, a nie pre konkurenciu? Ukážeme vám, ako správne posúdiť a pochopiť kandidátov za pár desiatok minút pohovoru, a súčasne ako ich motivovať pre prácu vo vašej organizácii. Poukážeme aj na najčastejšie chyby vo vedení pohovorov a poradíme vám, ako sa ich vyvarovať.
Termín
1. blok: štvrtok, 17. 2. 2022 | 10:00 - 12:002. blok: štvrtok, 17. 2. 2022 | 13:00 - 15:00
Nehodí sa vám termín? Budete môcť využiť nahrávku, ktorú dostanete.
Miesto
Online – priamy prenos u vás na monitore
Využite automatickú 10 % zľavu pre našich stálych zákazníkov. Alebo získajte každý 15 % zľavu v prípade, že prihlásite dvoch alebo viacerých účastníkov. Ceny sú uvedené bez DPH.
Detaily
Prednáša
Pokyny
Objednať
ZAMERANIE
Opakovať výberové konanie znamená zbytočne strácať ďalší čas, energiu a peniaze navyše. Ideálne je preto vybrať vhodného kandidáta hneď na prvýkrát. Ako zistiť počas krátkej chvíle, čo v uchádzačovi naozaj je , prípadne odhaliť, čo skrýva?
Naučíme vás štruktúrovať pohovor tak, aby bol efektívny a priniesol dôležité informácie o vhodnosti uchádzača. Poukážeme aj na otázky, ktoré sú zbytočné, nevhodné alebo dokonca diskriminačné. Vo finále pridáme tipy, ako formulovať spätnú väzbu pre uchádzačov.
KOHO OSLOVÍme
Online seminár Umenie, ako viesť prijímacie pracovné pohovory je určený pre personálnych riaditeľov a manažérov, špecialistov v oblasti riadenia ľudských zdrojov, manažérov a vedúcich pracovníkov organizácií. Teda všetkých, z ktorých pracovnej pozície vyplýva zodpovednosť za správny výber uchádzačov.
PROGRAM
1. Príprava pracovného pohovoru
posúdenie životopisu a motivačného listu
príprava na pohovor
vhodné miesto, čas, účastníci
vlastná príprava
príprava hodnotiteľov
informovanie kandidáta
2. Metódy pracovného pohovoru
rozhovor
behaviorálne interview
assessment centrum
zistenie odbornosti
3. Štruktúra pracovného pohovoru
predstavenie účastníkov, firmy, pracovného miesta
rozhovor
vhodné otázky
čoho sa vyvarovať
ako hodnotiť
zhrnutie a spätná väzba
4. Vyhodnotenie pracovného pohovoru
zhodnotenie vhodnosti na pozícii
informovanie kandidátov
5. Špecifické formy
video pohovory
online pohovory
virtuálna realita
6. Diskusia a zdieľanie najlepšej praxe ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ako účastník tejto online akcie získate certifikát o absolvovaní, ktorý môžete uviesť vo svojom CV – v časti o absolvovaných kurzoch a školeniach. V cene je prednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, ako sa pripojiť online k priamemu prenosu tejto akcie, obdržíte v predstihu od nášho zákazníckeho servisu.
KTO PRE VÁS PREDNÁŠA
Ing. Kateřina Legnerová, Ph.D., MBA
Kateřina Legnerová má dlhoročné skúsenosti z oblasti vedenia ľudí aj riadenia ľudských zdrojov. Dvadsať rokov pôsobila na manažérskych pozíciách vo finančnom sektore vrátane pozície personálnej riaditeľky. V súčasnej dobe sa venuje poradenstvu a školiacej činnosti v oblasti personalistiky a manažmentu. Vyučuje personálne riadenie na VŠE a UK v Prahe, aktívne školí personalistov aj manažérov.
Online – priamy prenos u vás na monitore
Priamy prenos tohto programu môžete sledovať online z pohodlia vašej kancelárie alebo z domova. Bez nutnosti kamkoľvek dochádzať.
Technické pokyny pre pripojenie k priamemu prenosu od nás obdržíte v predstihu.
K sledovaniu budete potrebovať akékoľvek zariadenie pripojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V priebehu akcie budete môcť klásť lektorovi otázky, na ktoré lektor zodpovie v diskusnej časti.
Počúvanie vám zaistia bežné reproduktory, použitie slúchadiel vám však poskytne väčší komfort.
Ostáva už len slovami klasika popriať:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".