Menu

Moduly kurzu Manažér sociálnych sietí 2021

1) Online seminár: piatok, 16. 4. 2021 | 10:00 – 12:00 & 13:00 – 15:00
Marketing na sociálnych sieťach - ako mu porozumieť, ako ho plánovať
  • Kto a na čo dnes používa sociálne siete 
  • Ako možno využiť Facebook na prezentáciu značky firmy
  • Ako ho možno využiť k prezentácii produktu alebo služby 
  • Čo od sociálnych sietí očakávať, a čo nie
  • Ako plánovať ciele prezentácie, zdroje a prostriedky
  • Ako sa pripraviť na rast prezentácie, ako podporiť jej úspech
  • Ako (a či) spolupracovať s externými dodávateľmi
  • Ako pripraviť plán sociálnej komunikácie firmy
  • Ako vytvoriť prezentáciu na Facebooku a profil na Instagrame, kde začať a na čo si dať pozor
  • Ako vykonať minimálnu konfiguráciu prezentácie
Distančné samoštúdium: 17. 4. – 6. 5. 2021
  • Podľa zadania lektora
  • Prípadová štúdia: pripraviť plán sociálnej komunikácie pre vlastnú alebo modelovú organizáciu a produkt 
2) Online seminár: piatok, 7. 5. 2021 | 10:00 – 12:00 & 13:00 – 15:00
Facebook a Instagram - tvoríme prezentáciu
  • Ako prezentáciu naplniť prvotným obsahom a ako zvoliť obsahovú stratégiu
  • Ako ju propagovať - praktické tipy v online i offline svete a najlepšie zdarma
  • Ako publikovať obsah - typy obsahu a ako ich kombinovať dohromady
  • Ako podporovať obsah - čo robiť, aby ho videlo, čo najviac ľudí
  • Ako komunikovať s fanúšikmi - čo keď príde kritik a ako naňho
Dištančné samoštúdium: 8. 5. – 27. 5. 2021
  • Podľa zadania lektora
  • Úloha: vytváranie a prevádzka modelovej prezentácie na vybranej sieti
3) Online seminár: piatok, 28. 5. 2021 | 10:00 – 12:00 & 13:00 – 15:00
Komunikácia a kampane na sociálnych sieťach
  • Zopakovanie a kontrola predchádzajúcej práce, spätná väzba lektora na založené prezentácie účastníkov
  • Doplnenie - komunikácia na Facebooku (podľa aktuálnych potrieb účastníkov)
  • Manažment a riešenie krízových situácií
  • Reklama a sponzoring na sociálnych sieťach: čím sa líšia, ako fungujú, aktuálne trendy
  • Sponzorovanie obsahu: ako, kedy, pre koho, za akých okolností
  • Reklamné kampane: ako ich riadiť, ako ich plánovať, ako merať úspešnosť a ako zabrániť zbytočnej útrate
  • Ako efektívne prepojiť reklamu na sociálnych sieťach s PPC na webe
Záver
Skúška - online test - certifikát

Termín vyhotovenia testu, ktorý sa skladá online, závisí len na vašich časových možnostiach - môžete tak urobiť kedykoľvek počas desiatich dní od skončenia kurzu.

Hore