Menu

Moduly kurzu Online marketing úspešne

1) Online seminár: piatok, 28. 5. 2021 
Marketingová stratégia a webová prezentácia spĺňajúca nároky roku 2021
  • Marketingová stratégia pre rok 2021 
    • čo všetko obsahuje marketingová stratégia
    • začnite definíciou a rozpoznaním vlastnej značky 
    • cieľová skupina a persóny
    • plánovanie stratégie podľa rámca SEE-THINK-DO-CARE
  • Pravidlá, ktoré musí spĺňať web alebo e-shop v roku 2021
    • čo to je kvalitný web alebo e-shop - štruktúra, grafika, výkon
    • responzívny dizajn pre mobilnú dobu
    • ako web správne prepojiť s meraním a sociálnymi sieťami
    • GDPR - nenarúšate súkromie vašich návštevníkov?
    • podľa čoho vyberať tvorcu nového webu?
  • SEO - ako zariadiť, aby sa web dobre umiestňoval vo vyhľadávačoch aj v roku 2021
    • tvorba obsahu - obsah je kráľ alebo ako ho správne tvoriť
    • analýza kľúčových slov
    • on page a off page faktory sa taktiež vyvíjajú
    • nové technológie vyhľadávačov Google a Seznam
  • Čo určite na webe a v SEO v roku 2021 nerobiť - prízraky minulosti

Distančné samoštúdium podľa zadania: 29. 5. – 10. 6. 2021 
  • Štúdium z online zdrojov odporúčaných lektorom (články, videá)
  • Spracovanie persóny a základného STDC rámca pre váš biznis

2) Online seminár: piatok, 11. 6. 2021 
Online reklama a aktívna online podpora vášho webu 
  • PPC reklama v systémoch Google Ads a Sklik - nové trendy a užitočné tipy 
    • vyhľadávacia sieť - kedy sa (ne)oplatí
    • bannery - zobrazujte sa na tých správnych weboch
    • nákupné kampane v Google Nákupoch a Zboží.cz
  • Reklama na Youtube - video ako nástroj predaja i podpory značky
  • Facebook, Instagram a ďalšie sociálne siete - predávajte vďaka kreativite
  • Chatboti a messenger marketing - buďte svojim zákazníkom bližšie vďaka automatizácii
  • Remarketing - dobrý sluha, ale zlý pán
  • E-mail marketing - nie je mŕtvy, len je potrebné robiť ho rafinovane
  • Porovnávacie portály (Heuréka, Glami a ďalšie)
  • Čo nás čaká do roku 2025?

Dištančné samoštúdium podľa zadania: 12. 6. – 24. 6. 2021 
  • Štúdium z online zdrojov odporúčaných lektorom (články, videá)
  • Doplnenie STDC rámca podľa získaných znalostí z druhého seminára
  • Zostavenie základného marketingového rozpočtu a odhadov výkonu

3) Online seminár: piatok, 25. 6. 2021 
Spolupráca s agentúrou, meranie, analytika, optimalizácia a reporty
  • Ako si vybrať agentúru, ktorá vám prinesie výsledky a ako zladiť očakávania
  • Asymetrické informácie - nenechajte sa ťahať za nos
  • Nástroj Google Analytics a iné metriky k hodnoteniu efektivity webu a kampaní
  • Merajte všetko potrebné pomocou Google Tag Manageru
  • Ako správne vyhodnotiť výkonnosť a funkčnosť webu a kampaní
  • Spoznajte svojich návštevníkov lepšie vďaka Smartlooku
  • Reportovanie - s Google Data Studio budete mať vždy prehľad, ako sa darí kampaniam a webu
  • Ako využiť insighty z reportu v ďalších kampaniach
  • Zhrnutie a to najdôležitejšie, čo by ste si mali odniesť...
  • ...aby ste zajtra mohli začať

Záver – online test – certifikát

Termín vyhotovenia testu, ktorý sa robí online, závisí len na vašich časových možnostiach – môžete tak urobiť kedykoľvek počas desiatich dní od skončenia kurzu.

Hore