Moduly kurzu Online marketing úspešne
1) Online seminár: piatok, 28. 5. 2021
Marketingová stratégia a webová prezentácia spĺňajúca nároky roku 2021
- Marketingová stratégia pre rok 2021
- čo všetko obsahuje marketingová stratégia
- začnite definíciou a rozpoznaním vlastnej značky
- cieľová skupina a persóny
- plánovanie stratégie podľa rámca SEE-THINK-DO-CARE
- Pravidlá, ktoré musí spĺňať web alebo e-shop v roku 2021
- čo to je kvalitný web alebo e-shop - štruktúra, grafika, výkon
- responzívny dizajn pre mobilnú dobu
- ako web správne prepojiť s meraním a sociálnymi sieťami
- GDPR - nenarúšate súkromie vašich návštevníkov?
- podľa čoho vyberať tvorcu nového webu?
- SEO - ako zariadiť, aby sa web dobre umiestňoval vo vyhľadávačoch aj v roku 2021
- tvorba obsahu - obsah je kráľ alebo ako ho správne tvoriť
- analýza kľúčových slov
- on page a off page faktory sa taktiež vyvíjajú
- nové technológie vyhľadávačov Google a Seznam
- Čo určite na webe a v SEO v roku 2021 nerobiť - prízraky minulosti
Distančné samoštúdium podľa zadania: 29. 5. – 10. 6. 2021
- Štúdium z online zdrojov odporúčaných lektorom (články, videá)
- Spracovanie persóny a základného STDC rámca pre váš biznis
2) Online seminár: piatok, 11. 6. 2021
Online reklama a aktívna online podpora vášho webu
- PPC reklama v systémoch Google Ads a Sklik - nové trendy a užitočné tipy
- vyhľadávacia sieť - kedy sa (ne)oplatí
- bannery - zobrazujte sa na tých správnych weboch
- nákupné kampane v Google Nákupoch a Zboží.cz
- Reklama na Youtube - video ako nástroj predaja i podpory značky
- Facebook, Instagram a ďalšie sociálne siete - predávajte vďaka kreativite
- Chatboti a messenger marketing - buďte svojim zákazníkom bližšie vďaka automatizácii
- Remarketing - dobrý sluha, ale zlý pán
- E-mail marketing - nie je mŕtvy, len je potrebné robiť ho rafinovane
- Porovnávacie portály (Heuréka, Glami a ďalšie)
- Čo nás čaká do roku 2025?
Dištančné samoštúdium podľa zadania: 12. 6. – 24. 6. 2021
- Štúdium z online zdrojov odporúčaných lektorom (články, videá)
- Doplnenie STDC rámca podľa získaných znalostí z druhého seminára
- Zostavenie základného marketingového rozpočtu a odhadov výkonu
3) Online seminár: piatok, 25. 6. 2021
Spolupráca s agentúrou, meranie, analytika, optimalizácia a reporty
- Ako si vybrať agentúru, ktorá vám prinesie výsledky a ako zladiť očakávania
- Asymetrické informácie - nenechajte sa ťahať za nos
- Nástroj Google Analytics a iné metriky k hodnoteniu efektivity webu a kampaní
- Merajte všetko potrebné pomocou Google Tag Manageru
- Ako správne vyhodnotiť výkonnosť a funkčnosť webu a kampaní
- Spoznajte svojich návštevníkov lepšie vďaka Smartlooku
- Reportovanie - s Google Data Studio budete mať vždy prehľad, ako sa darí kampaniam a webu
- Ako využiť insighty z reportu v ďalších kampaniach
- Zhrnutie a to najdôležitejšie, čo by ste si mali odniesť...
- ...aby ste zajtra mohli začať
Záver – online test – certifikát
Termín vyhotovenia testu, ktorý sa robí online, závisí len na vašich časových možnostiach – môžete tak urobiť kedykoľvek počas desiatich dní od skončenia kurzu.