Moduly kurzu Profesionálny asistent/ka riaditeľa
1) Online seminár: pondelok, 4. 4. 2022
- Špecifiká asistentskej práce – lojalita a dôvera ako pevná súčasť pozície
- Time management – ako maximálne využiť pracovný čas bez stresu a napätia
- Ako dobre plánovať a organizovať úlohy – ako určovať priority, triediť ich, zmysluplne spracovávať a prípadne distribuovať správnymi firemnými procesmi
- Tímové role a osobnostné charakteristiky – ako s nimi pracovať efektívne a bez zaťahovania do „žabomyších“ interných vojen
2) Online seminár: pondelok, 11. 4. 2022
- Typy komunikácie – ústna, písomná, online
- Rozdiely vo vnímaní rôznych typov komunikácie a problémy, ktoré z nich môžu vzísť
- Asertívna a nenásilná komunikácia – ako na to
- Image a etiketa
- zásady spoločenského správania
- sebaprezentácia v rámci firemnej kultúry
- Práca so stresom ako nevyhnutnou súčasťou práce „v prvej línii“
- Sebadôvera
3) Online seminár: štvrtok, 14. 4. 2022
Nástroje 365 pre asistentky
- OneDrive – cloudové úložisko dokumentov pre zdieľanie, súbežnú editáciu a archív verzií
- OneNote – elektronické poznámkové bloky: zhromažďovanie, triedenie, vyhľadávanie a zdieľanie informácií formou poznámok
- Outlook – e-maily
- pripájanie súborov z OneDrivu
- spracovanie pošty a automatické spracovanie pošty
- práca s viacerými poštovými účtami a zdieľané schránky
- Outlook – elektronický kalendár
- pozvánky a sledovanie prijatia účastníkmi udalosti/online schôdzky
- doplnok FindTime: hlasovanie o čase schôdzky
- To Do – evidencia osobných úloh
- Planner ako evidencia tímových úloh
- Teams – portál tímovej spolupráce
- chat, tímy a kanály
- online schôdzky (role, predsália, nastavenia zariadení, možnosti schôdzky, nahrávanie, zdieľaný obsah, Microsoft Teams Room)
Záver – online test – certifikát
Termín vyhotovenia testu, ktorý sa robí online, závisí len na vašich časových možnostiach – môžete tak urobiť kedykoľvek počas desiatich dní od skončenia kurzu.