Ako hľadať zamestnancov na sociálnych sieťach (Prebehlo)
Seminár
Efektívne hľadanie nových zamestnancov prostredníctvom sietí Facebook a LinkedIn.
Sociálne siete sú dnes samozrejmou súčasťou života ľudí bez ohľadu na ich kvalifikáciu, profesiu, osobné záujmy či spoločenské postavenie. To z nich robí ideálny priestor na hľadanie a oslovovanie nových zamestnancov. Poradíme vám, aké sociálne médiá sú pre recruitment najvhodnejšie a ako ich používať, aby ste oslovili a získali kandidátov, ktorých nutne potrebujete.
Termín
1. blok: utorok, 18. 10. 2022 | 10:00 - 12:002. blok: utorok, 18. 10. 2022 | 13:00 - 15:00
Nehodí sa vám termín? Nahrávku budete môcť využiť ďalších 14 dní.
Miesto
Online – priamy prenos u vás na monitore
Využite automatickú 10 % zľavu pre našich stálych zákazníkov. Alebo získajte každý 15 % zľavu v prípade, že prihlásite dvoch alebo viacerých účastníkov. Ceny sú uvedené bez DPH.
Detaily
Prednáša
Pokyny
Objednať
ZAMERANIE
Nájdenie kvalitných zamestnancov je dnes kľúčovým faktorom úspechu viac ako kedykoľvek predtým. V čase, keď sa všetci zamestnávatelia stretávajú s kritickým nedostatkom pracovných síl, tí múdri využijú na oslovenie vhodných kandidátov aj sociálne siete. Ako to môžete urobiť aj vy?
Zameriame sa na možnosti, ktoré ponúka systém LinkedIn združujúci kvalifikovaných profesionálov zo všetkých odborov, a na potenciál mainstreamovej siete Facebook , ktorá je najrozšírenejšou aplikáciou svojho druhu v ČR aj celosvetovo.
KOHO OSLOVÍme
Online seminár Ako hľadať zamestnancov na sociálnych sieťach je určený personalistom a HR manažérom, ocenia ho výkonní riaditelia menších firiem a všetci ostatní, ktorí potrebujú obsadiť voľné miesta vo svojich pracovných tímoch.
PROGRAM
1. Fungovanie a správna voľba sociálnych médií pre recruitment
aké sociálne siete používajú naši potenciálni zamestnanci a aké použiť na ich hľadanie
kritériá vyhľadávania - podľa kvalifikácie, miesta pôsobenia, očakávania od zamestnancov a úrovne ich seniority
2. Prezentácia firmy ako zamestnávateľa na sociálnej sieti
ako prezentovať firmu na sieti LinkedIn
ako prezentovať firmu na Facebooku
ako využiť ďalšie špecifické siete - Instagram a pod.
3. Ako aktívne vyhľadávať potenciálnych zamestnancov
hľadanie zaujímavých ľudí pomocou LinkedIn (a zadarmo)
hľadanie a oslovovanie možných zamestnancov na Facebooku
vytváranie sietí zaujímavých kontaktov a práca s nimi
využitie odporúčaní existujúcich alebo potenciálnych kolegov
využitie opinion leaderov a miestnych autorít
4. Aktívna komunikácia a inzercia otvorených miest
obsahová stratégia firmy na LinkedIn - čo zdieľať, kedy a ako
obsahová stratégia a zdieľanie na Facebooku a na ďalších sieťach
prepojenie obsahu na firemných profiloch so zamestnancami
opakované oslovovanie zaujímavých kandidátov obsahom
5. Diskusia a zdieľanie skúseností ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ako účastník tejto online akcie získate certifikát o absolvovaní, ktorý môžete uviesť vo svojom CV – v časti o absolvovaných kurzoch a školeniach. V cene je prednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, ako sa pripojiť online k priamemu prenosu tejto akcie, obdržíte v predstihu od nášho zákazníckeho servisu.
KTO PRE VÁS PREDNÁŠA
PhDr. Vojtěch Bednář
Firemný sociológ a odborný poradca na témy vnútornej a vonkajšej komunikácie, firemného riadenia a taktiež nových médií. Autor série kníh (o. i. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru ), prevádzkovateľ portálu o riadení a vzťahoch, propagátor slušného obsahového marketingu, vysokoškolský pedagóg. Ako poradca a školiteľ pracoval pre spoločnosti IBM, Economia a ďalšie.
Online – priamy prenos u vás na monitore
Priamy prenos tohto programu môžete sledovať online z pohodlia vašej kancelárie alebo z domova. Bez nutnosti kamkoľvek dochádzať.
Technické pokyny pre pripojenie k priamemu prenosu od nás obdržíte v predstihu.
K sledovaniu budete potrebovať akékoľvek zariadenie pripojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V priebehu akcie budete môcť klásť lektorovi otázky, na ktoré lektor zodpovie v diskusnej časti.
Počúvanie vám zaistia bežné reproduktory, použitie slúchadiel vám však poskytne väčší komfort.
Ostáva už len slovami klasika popriať:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".