Ako merať konverzie na webe a sociálnych sieťach (Prebehlo)
Seminár
Len to, čo môžete merať, môžete aj riadiť. Preto investujte do znalostí, ako pochopiť (ne)úspešnosť vašich online kampaní.
Každý marketér a podnikateľ chce online kampaňami získať čo najviac konverzií (rozumej, čo najviac objednávok) za čo najmenej peňazí. Čo všetko ale medzi konverzie patrí a ako ich merať? Ponúkame vám súhrn znalostí pre plánovanie kampaní a získavanie užitočných informácií z analytických nástrojov. Zameriame sa predovšetkým na marketingové nástroje Googlu a Facebooku a ukážeme, ako sa pripraviť na svet bez cookies.
Termín
1. blok: štvrtok, 14. 4. 2022 | 10:00 - 12:002. blok: štvrtok, 14. 4. 2022 | 13:00 - 15:00
Nehodí sa vám termín? Budete môcť využiť nahrávku, ktorú dostanete.
Miesto
Online – priamy prenos u vás na monitore
Využite automatickú 10 % zľavu pre našich stálych zákazníkov. Alebo získajte každý 15 % zľavu v prípade, že prihlásite dvoch alebo viacerých účastníkov. Ceny sú uvedené bez DPH.
Detaily
Prednáša
Pokyny
Objednať
ZAMERANIE
Ak je vaša firma aktívna na webe a sociálnych sieťach, je meranie konverzií (teda premenených objednávok alebo aspoň návštev, či potvrdených odberov vašich newsletterov) zásadnou súčasťou vášho marketingu . Napriek tomu sú zle alebo nedostatočne nastavené Google Analytics stále skôr pravidlom ako výnimkou.
Ukážeme, ktoré analytické prehľady vám poskytnú najviac užitočných informácií a ktoré naopak môžete vynechať. Predstavíme možnosti merania konverzií na Facebooku, Instagrame. Zameriame sa aj na Google Tag Manager, vďaka ktorému získate podrobné dáta z webu bez programátora . Všetko prakticky, interaktívne a na desiatkach príkladov.
KOHO OSLOVÍme
Seminár Ako merať konverzie na webe a sociálnych sieťach je určený pre marketingových manažérov, ktorí chcú hlbšie preniknúť do tajov analytiky a získať využiteľné dáta z kvantitatívnych aj kvalitatívnych analytických nástrojov. Zaujme prevádzkovateľov e-shopov a podnikateľov, ktorí chcú maximálne využiť predajný potenciál webu a sociálnych sietí.
PROGRAM
1. Čo sa skrýva pod pojmom konverzia a ako to merať
čo sú a nie sú konverzie
ako analyticky premýšľať a zostavovať hypotézy
plánovanie stratégie podľa rámca SEE-THINK-DO-CARE
2. Google Analytics – povie vám (takmer) všetko o návštevníkoch vášho webu
princíp merania a jeho limity
najužitočnejšie prehľady – Zdroj / Médium, Obsah, Kampane
demografia užívateľov – spoznajte svojich užívateľov bližšie
e-commerce prehľady – nutnosť pre každý e-shop
Google Analytics 4 – revolúcia v analytike prichádza už tento rok
3. Analytika na sociálnych sieťach
ako vyhodnotiť kampane na Facebooku a Instagrame
získajte konverzie aj na niche sociálnych sieťach – LinkedIn, TikTok a Pinterest
4. Google Tag Manager – keď chcete analytiku posunúť ďalej
inštalácia a základné nastavenia Google Tag Manageru
odporúčané udalosti a ako ich nastaviť
5. Reportovanie konverzií pomocou Google Data Studio
ako zostaviť prehľadný dashboard, kde uvidíte výsledky na prvý pohľad
ako výsledky pomocou Google Data Studia prezentovať kolegom, vedeniu alebo klientom
6. Doplnkové analytické nástroje
Leady.cz
Smartlook
Google Search Console
Google Optimize
7. Odporúčania pre spoluprácu s agentúrou – ako si vybrať agentúru, ktorá vám prinesie výsledky a nebude vás vodiť za nos ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ako účastník tejto online akcie získate certifikát o absolvovaní, ktorý môžete uviesť vo svojom CV – v časti o absolvovaných kurzoch a školeniach. V cene je prednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, ako sa pripojiť online k priamemu prenosu tejto akcie, obdržíte v predstihu od nášho zákazníckeho servisu.
KTO PRE VÁS PREDNÁŠA
Ing. David Mynář
David Mynář je spolumajiteľom digitálnej agentúry Fresh Services, kde zároveň riadi aj marketingové oddelenie. Teoretické základy má zo štúdia marketingu na VŠE, praktické skúsenosti získal na viac než stovke menších a väčších projektov. Spolupracuje napríklad so značkami Bioderma, Metrostav Development alebo ERGO Pojišťovna. Skúsenosti má aj s projektami pre verejný sektor, napríklad pre Ministerstvo vnútra, Kraj Vysočina alebo obec Vestec.
Online – priamy prenos u vás na monitore
Priamy prenos tohto programu môžete sledovať online z pohodlia vašej kancelárie alebo z domova. Bez nutnosti kamkoľvek dochádzať.
Technické pokyny pre pripojenie k priamemu prenosu od nás obdržíte v predstihu.
K sledovaniu budete potrebovať akékoľvek zariadenie pripojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V priebehu akcie budete môcť klásť lektorovi otázky, na ktoré lektor zodpovie v diskusnej časti.
Počúvanie vám zaistia bežné reproduktory, použitie slúchadiel vám však poskytne väčší komfort.
Ostáva už len slovami klasika popriať:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".