Ako na obsahový profesijný marketing na LinkedIn (Prebehlo)
Seminár
Zapojte svojich zamestnancov do budovania firemnej značky pomocou obsahového marketingu na LinkedIn.
LinkedIn je najväčšia profesijná sieť s obrovským potenciálom pre rozvoj firemného brandu. Najlepšie výsledky pritom dosahujú tí, ktorí prepoja budovanie značky s autentickými LinkedIn aktivitami zamestnancov. Poskytneme vám aktuálne tipy na tvorbu obsahového profesijného marketingu a ukážeme vám, ako vtiahnuť vašich zamestnancov do hry. S pomocou kvalitného obsahu potom môžete spoločne tvoriť príbeh vašej značky.
Termín
Streda, 19. 2. 2025 | 13:00 - 16:00
Nehodí sa vám termín? Nahrávku budete môcť využiť ďalších 14 dní.
Miesto
Online – priamy prenos u vás na monitore
Ceny sú uvedené bez DPH. Využite automatickú 10 % zľavu pre našich stálych zákazníkov. Alebo získajte každý 15 % zľavu v prípade, že prihlásite dvoch alebo viacerých účastníkov.
Detaily
Prednáša
Pokyny
Objednať
ZAMERANIE
Väčšina firiem, od veľkých korporátov až po malých podnikateľov, dnes nejakým spôsobom s LinkedIn pracuje. Málokto však využíva potenciál tejto profesijnej siete naplno. Účinným nástrojom na posilnenie firemného brandu môže byť osobný profesijný marketing zamestnancov.
Objasníme vám princípy fungovania LinkedIn vrátane aktuálnych trendov. Ukážeme vám, čoho sa ľudia pri tvorbe obsahového profesijného marketingu najviac obávajú a ako tieto bariéry prekonať. Prejdeme rôzne typy obsahu a vysvetlíme, čo funguje v krátkodobej vs. dlhodobej perspektíve a prečo.
KOHO OSLOVÍme
Online seminár Ako na obsahový profesijný marketing na LinkedIn je určený pre zamestnancov firiem, verejného sektora i školstva, ktorí sa svojou aktivitou na sieti LinkedIn podieľajú alebo chcú podieľať na budovaní brandu svojho zamestnávateľa.
PROGRAM
1. Aktuálne dáta a trendy na sieti LinkedIn
2. Princípy fungovania LinkedIn na ukážke Social Selling Index
ukážka prepojenia a závislosti kvality profilu, kvality networkingu, kvality komunikácie a obsahu
3. Typy príspevkov na LinkedIn
čo mať a čo nemať na profile, keď chceme budovať kvalitný obsah
4. Sieťovanie na LinkedIn
ako ho robiť a čoho sa naopak vyvarovať
5. Firemný ambasadoring
základné princípy, dáta a fakty
prínosy pre firmy aj jednotlivcov
6. Najčastejšie bariéry tvorby kvalitného obsahu a ako ich prekonať
7. Typy obsahu na LinkedIn
ako sa situovať na škále zábava – serióznosť
8. Využitie AI k tvorbe obsahu – príklady dobrej a zlej praxe
9. Zhrnutie a definícia krátkodobých, strednodobých a dlhodobých cieľov aktivity na LinkedIn ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ako účastník tejto online akcie získate certifikát o absolvovaní, ktorý môžete uviesť vo svojom CV – v časti o absolvovaných kurzoch a školeniach. V cene je prednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, ako sa pripojiť online k priamemu prenosu tejto akcie, obdržíte v predstihu od nášho zákazníckeho servisu.
KTO PRE VÁS PREDNÁŠA
PhDr. Petra Drahoňovská
Petra Drahoňovská sa vyše 20 rokov venuje lektorskej činnosti a preškolila už viac ako 9000 ľudí. Jej klientmi sú veľké korporátne spoločnosti, stredné a menšie regionálne české firmy, verejná správa aj neziskové organizácie. Pôsobila pod značkou Google Certified Trainers a bola ocenená Národnou cenou kariérového poradenstva. Profesijným obsahovým marketingom jednotlivcov na LinkedIn sa zaoberá viac ako 12 rokov.
Online – priamy prenos u vás na monitore
Priamy prenos tohto programu môžete sledovať online z pohodlia vašej kancelárie alebo z domova. Bez nutnosti kamkoľvek dochádzať.
Technické pokyny pre pripojenie k priamemu prenosu od nás obdržíte v predstihu.
K sledovaniu budete potrebovať akékoľvek zariadenie pripojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V priebehu akcie budete môcť klásť lektorovi otázky, na ktoré lektor zodpovie v diskusnej časti.
Počúvanie vám zaistia bežné reproduktory, použitie slúchadiel vám však poskytne väčší komfort.
Ostáva už len slovami klasika popriať:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".