Ako postaviť obchodno-marketingový plán na rok 2022 (Prebehlo)
Seminár
Práve teraz je ideálny čas na prípravu ambiciózneho a pritom realistického a merateľného marketingového plánu.
Kto je vašim aktuálnym zákazníkom, ako sa v priebehu posledného roku zmenilo jeho nákupné správanie a akú konkurenčnú výhodu mu ponúkate? Aké informácie môžete a musíte vyhodnocovať, aby ste správne nastavili obchodné a marketingové ciele? Odpoveďou nielen na tieto otázky je kvalitne pripravený obchodno-marketingový plán. Ak očakávate v roku 2022 obchodný úspech, naplánujte, ako sa k nemu dostať.
Termín
1. blok: štvrtok, 2. 9. 2021 | 10:00 - 12:002. blok: štvrtok, 2. 9. 2021 | 13:00 - 15:00
Nehodí sa vám termín? Budete môcť využiť nahrávku, ktorú dostanete.
Miesto
Online – priamy prenos u vás na monitore
Využite automatickú 10 % zľavu pre našich stálych zákazníkov. Alebo získajte každý 15 % zľavu v prípade, že prihlásite dvoch alebo viacerých účastníkov. Ceny sú uvedené bez DPH.
Detaily
Prednáša
Pokyny
Objednať
ZAMeranie
Je najvyšší čas navrhnúť obchodné a marketingové taktiky, ktoré bude vaša spoločnosť uplatňovať v roku 2022. Nielen v malých a stredných firmách sa často plánovanie obchodno-marketingových stratégií podceňuje a zakladá sa skôr na intuícii než na exaktných prístupoch.
Prevedieme vás štruktúrou a obsahovou náplňou obchodno-marketingového plánu , ktorý vedie k naplneniu stanovených merateľných cieľov. Všetko si overíme na konkrétnych príkladoch plánov reálnych firiem. Zameriame sa aj na vaše vlastné marketingové výzvy a zdieľanie skúseností z praxe.
KOHO OSLOVÍme
Seminár Ako postaviť obchodno-marketingový plán na rok 2022 je určený obchodným a marketingovým manažérom firiem, osloví aj ďalších vedúcich manažérov vrátane majiteľov a konateľov firiem.
PROGRAM
1. Ako diagnostikovať obchodno-marketingovú vitalitu firmy
diagnostické sebahodnotenie - ako ho vykonať, diskusia doterajších výsledkov
potreby, požiadavky, očakávania vytipovaného zákazníckeho segmentu
konkurenčná výhoda - máte ju?
2. Obchodný manažment a obchodný plán
druhy obchodných plánov a východiska pre ich tvorbu
marketingový manažment - analýzy trhu, marketingové mixy 4C, 4E, 4S
3. Príprava obchodno-marketingového plánu na rok 2022
vízia, misia, ciele - ako ich (re)definovať
stratégia napĺňania cieľov (definovanie výrobkových skupín, určenie teritórií, určenie zákazníckych segmentov, určenie osobnej zodpovednosti, tvorba a stanovenie cenovej politiky, voľba distribučnej stratégie, voľba komunikačného mixu)
rozpočtovanie, spätná väzba a implementácia
ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ako účastník tejto online akcie získate certifikát o absolvovaní, ktorý môžete uviesť vo svojom CV – v časti o absolvovaných kurzoch a školeniach. V cene je prednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, ako sa pripojiť online k priamemu prenosu tejto akcie, obdržíte v predstihu od nášho zákazníckeho servisu.
KTO PRE VÁS PREDNÁŠA
Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Naděžda Petrů sa venuje problematike obchodného a marketingového riadenia firmy od roku 1999. V pozícii manažérky marketingu podniku Krahulík – Masozávod Krahulčí , obchodnej riaditeľky divízie spoločnosti Sindat aj vedúcej Katedry řízení podniku Vysoké školy finanční a správní (VŠFS) vytvára obchodno-marketingové plány vždy na základe aktuálnych trhových trendov. Okrem vyučovania predmetov Marketingové riadenie podniku, Riadenie obchodu či Manažérske minimum lektoruje aj ďalšie odborné semináre pre podnikateľskú verejnosť.
Online – priamy prenos u vás na monitore
Priamy prenos tohto programu môžete sledovať online z pohodlia vašej kancelárie alebo z domova. Bez nutnosti kamkoľvek dochádzať.
Technické pokyny pre pripojenie k priamemu prenosu od nás obdržíte v predstihu.
K sledovaniu budete potrebovať akékoľvek zariadenie pripojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V priebehu akcie budete môcť klásť lektorovi otázky, na ktoré lektor zodpovie v diskusnej časti.
Počúvanie vám zaistia bežné reproduktory, použitie slúchadiel vám však poskytne väčší komfort.
Ostáva už len slovami klasika popriať:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Tento produkt nie je možné objednať.