Ako riadiť vzťahy s dodávateľmi v nákupe (Prebehlo)
Seminár
Znižovať riziká plynúce so závislosti na dodávateľoch si vyžaduje systematický prístup.
Myslíte si, že by ceny vašich dodávateľov mali klesať a kvalita ich dodávok stúpať? Vedia vaši nákupcovia dobre vyjednávať s dodávateľmi, dosahovať lepšie ceny a dodacie podmienky? Pritom efektivita nákupných činností významne ovplyvňuje cashflow a profitabilitu. Ponúkame vám účinné metódy a odporúčania pre lepšie riadenie vzťahu s dodávateľmi v nákupe.
Termín
1. blok: štvrtok, 12. 5. 2022 | 10:00 - 12:002. blok: štvrtok, 12. 5. 2022 | 13:00 - 15:00
Nehodí sa vám termín? Budete môcť využiť nahrávku, ktorú dostanete.
Miesto
Online – priamy prenos u vás na monitore
Využite automatickú 10 % zľavu pre našich stálych zákazníkov. Alebo získajte každý 15 % zľavu v prípade, že prihlásite dvoch alebo viacerých účastníkov. Ceny sú uvedené bez DPH.
Detaily
Prednáša
Pokyny
Objednať
ZAMeranie
Ak chcete dlhodobo profitovať z kvalitných dodávok a prinášať zákazníkom udržateľnú kvalitu, nezaobídete sa bez starostlivosti o rozvoj vzťahov so správnymi dodávateľmi. Ako na to?
Ukážeme vám metódy, ktorými možno dodávateľov vyberať, klasifikovať, merať ich úroveň a výkonnosť. A aké pravidlá sa vyplatí ctiť pri nákupnom vyjednávaní? Získate nástroje, ako správnym nastavením vzťahov s dodávateľmi dosiahnuť zlepšenie nákupných procesov a nájsť tak aj cenné úspory.
KOHO OSLOVÍme
Seminár Ako riadiť vzťahy s dodávateľmi v nákupe je určený pracovníkom nákupných a výrobných oddelení väčších firiem, zaujme aj riaditeľov, majiteľov a finančných manažérov menších firiem.
PROGRAM
1. Nákup verzus dodávatelia a súvisiace riziká
činnosti k dodávateľom v procese nákupu
strategické a operatívne nástroje pri riadení dodávateľov (ABC a XYZ)
riziká a zmiernenie ich dopadov
2. Ako dodávateľov vyberať, klasifikovať a hodnotiť
výber a klasifikácia dodávateľov
metódy pre hodnotenie dodávateľov
stratégie výberu dodávateľov v 21. storočí
3. Dodávatelia: ako s nimi komunikovať
pravidlá správnej komunikácie pre vyjednávanie
pravidlá obchodného jednania (príprava, stanovenie cieľov, voľba stratégií, priebeh)
ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ako účastník tejto online akcie získate certifikát o absolvovaní, ktorý môžete uviesť vo svojom CV – v časti o absolvovaných kurzoch a školeniach. V cene je prednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, ako sa pripojiť online k priamemu prenosu tejto akcie, obdržíte v predstihu od nášho zákazníckeho servisu. Akcia prebieha v českom jazyku.
KTO PRE VÁS PREDNÁŠA
Ing. David Pinka
David Pinka je skúseným manažérom obchodných vzťahov v logistických a nákupných procesoch. Ako procesný analytik sa špecializuje na logistické procesy (preprava, distribúcia, manipulácia, skladovanie, obaly a balenie, prenájmy a údržba manipulačnej techniky) a tiež na procesné riadenie v oblasti nákupných stratégií. Má praktické skúsenosti z rôznych manažérskych pozícií (riaditeľ logistiky a nákupu, technický riaditeľ, riaditeľ stratégie logistiky) v oblasti priemyselných, obchodných a logistických spoločností. Študoval ekonómiu a manažment na VŠCHT v Prahe a MBA na Prague International Business School.
Online – priamy prenos u vás na monitore
Priamy prenos tohto programu môžete sledovať online z pohodlia vašej kancelárie alebo z domova. Bez nutnosti kamkoľvek dochádzať.
Technické pokyny pre pripojenie k priamemu prenosu od nás obdržíte v predstihu.
K sledovaniu budete potrebovať akékoľvek zariadenie pripojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V priebehu akcie budete môcť klásť lektorovi otázky, na ktoré lektor zodpovie v diskusnej časti.
Počúvanie vám zaistia bežné reproduktory, použitie slúchadiel vám však poskytne väčší komfort.
Ostáva už len slovami klasika popriať:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".