Ako riadiť zásoby profesionálne (Prebehlo)
Seminár
Zvládnuté riadenie materiálových a informačných tokov zásob v sklade je vašou konkurenčnou výhodou.
Bez kvalitného riadenia zásob sa nezaobíde žiaden výrobný ani obchodný podnik a pre e-shopy je logistika zásob priam kľúčová. Navyše majú náklady spojené so zásobami priamy vplyv na maržu a zisk. Ponúkame vám prehľadnú orientáciu v problematike riadenia zásob vrátane ich finančných aspektov a poskytneme praktické návody na základe mnohých ilustratívnych príkladov.
Termín
1. blok: štvrtok, 27. 5. 2021 | 10:00 - 12:002. blok: štvrtok, 27. 5. 2021 | 13:00 - 15:00
Nehodí sa vám termín? Budete môcť využiť nahrávku, ktorú dostanete.
Miesto
Online – priamy prenos u vás na monitore
Využite automatickú 10 % zľavu pre našich stálych zákazníkov. Alebo získajte každý 15 % zľavu v prípade, že prihlásite dvoch alebo viacerých účastníkov. Ceny sú uvedené bez DPH.
Detaily
Prednáša
Pokyny
Objednať
ZAMERANIE
Kvalita riadenia zásob zásadne ovplyvňuje náklady spoločnosti, spokojnosť zákazníkov a celkovú výkonovú efektivitu firmy. Čím sa kvalitné riadenie zásob vyznačuje? Nastavením zodpovedajúcich ukazovateľov, správnym plánovaním výšky zásob, sledovaním vývoja spotreby aj starostlivým dohľadom nad každodenným uskladnením.
Prejdeme krok za krokom všetky fázy riadenia zásob . Dotkneme sa pritom procesných konceptov, ale hlavným prínosom budú skúsenosti lektora a praxou preverené príklady z mnohých výrobných spoločností. Získate návody, ako zásoby efektívne plánovať, riadiť aj kontrolovať.
KOHO OSLOVÍme
Seminár Ako riadiť zásoby profesionálne osloví vedúcich pracovníkov v nákupe, skladu aj logistike a líniových manažérov, ktorí za tieto procesy zodpovedajú.
PROGRAM
Riadenie a optimalizácia zásob (funkcie, klasifikácia)
Analýzy pre triedenie zásob (Paretovo pravidlo, ABC, XYZ)
Základné modely riadenia zásob (P, Q, EOQ)
Controlling vo vzťahu k zásobám (vhodná KPI)
Identifikácia skladových položiek (bar codes, QR codes, RFID)
Organizácia a efektívne riadenie zásob v sklade (layout skladu)
Praktické príklady a diskusia
ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ako účastník tejto online akcie získate certifikát o absolvovaní, ktorý môžete uviesť vo svojom CV – v časti o absolvovaných kurzoch a školeniach. V cene je prednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, ako sa pripojiť online k priamemu prenosu tejto akcie, obdržíte v predstihu od nášho zákazníckeho servisu. Akcia prebieha v českom jazyku.
KTO PRE VÁS PREDNÁŠA
Ing. David Pinka
David Pinka je skúseným manažérom obchodných vzťahov v logistických a nákupných procesoch. Ako procesný analytik sa špecializuje na logistické procesy (preprava, distribúcia, manipulácia, skladovanie, obaly a balenie, prenájmy a údržba manipulačnej techniky) a tiež na procesné riadenie v oblasti nákupných stratégií. Má praktické skúsenosti z rôznych manažérskych pozícií (riaditeľ logistiky a nákupu, technický riaditeľ, riaditeľ stratégie logistiky) v oblasti priemyselných, obchodných a logistických spoločností. Študoval ekonómiu a manažment na VŠCHT v Prahe a MBA na Prague International Business School.
Online – priamy prenos u vás na monitore
Priamy prenos tohto programu môžete sledovať online z pohodlia vašej kancelárie alebo z domova. Bez nutnosti kamkoľvek dochádzať.
Technické pokyny pre pripojenie k priamemu prenosu od nás obdržíte v predstihu.
K sledovaniu budete potrebovať akékoľvek zariadenie pripojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V priebehu akcie budete môcť klásť lektorovi otázky, na ktoré lektor zodpovie v diskusnej časti.
Počúvanie vám zaistia bežné reproduktory, použitie slúchadiel vám však poskytne väčší komfort.
Ostáva už len slovami klasika popriať:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".