Ako sa odlíšiť od konkurencie (Prebehlo)
Seminár
Originálny obsah komunikačnej stratégie je cestou, ako sa na trhu odlíšiť od konkurencie.
Nedá sa spoliehať na to, že kvalita sa predáva sama. Konkurencia na trhu je obrovská a uspieť s vašou značkou a produktom vyžaduje nájsť kľúč k originálnemu osloveniu zákazníkov, ktoré vás odlíši od konkurencie a zaujme na prvý pohľad. Kreativita riešenia je podmienkou, existujú však osvedčené návody a postupy, ktoré vám na vašej ceste k úspechu ušetria čas aj peniaze. Ponúkame vám odporúčania a tipy od skúseného lektora.
Termín
Utorok, 9. 11. 2021 | 09:00 - 12:00
Nehodí sa vám termín? Budete môcť využiť nahrávku, ktorú dostanete.
Miesto
Online – priamy prenos u vás na monitore
Využite automatickú 10 % zľavu pre našich stálych zákazníkov. Alebo získajte každý 15 % zľavu v prípade, že prihlásite dvoch alebo viacerých účastníkov. Ceny sú uvedené bez DPH.
Detaily
Prednáša
Pokyny
Objednať
ZAMERANIE
Žijeme v dobe hyperkonkurencie a z pohľadu zákazníka je ponuka rôznych produktov a služieb príliš podobná a len ťažko v nej nachádzajú rozdiely. Preto potrebujete, aby práve vaša marketingová komunikácia bola originálna a zaujala na prvý pohľad. Získajte tipy a odporúčania od skúseného lektora.
Ukážeme, ako svoju firmu posunúť od “no name” k “love brand”, a to vďaka content marketingu. Spoznáte nové fascinujúce možnosti komunikácie a získate návody, kde a ako nájsť vo vašej značke a produkte pridanú hodnotu, ktorá pritiahne zákazníkov ako magnet.
KOHO OSLOVÍme
Seminár Ako sa odlíšiť od konkurencie je určený obchodným a marketingovým manažérom, manažérom predaja a pracovníkom zákazníckych oddelení. Osloví aj jednateľov a riaditeľov.
PROGRAM
Content marketing alebo atraktívny obsah dnes rozhoduje o pevnom mieste na trhu
Obsahová stratégia a jej ciele, buďte kreatívny
Aké moderné formáty komunikácie sa oplatí využiť
Cieľová skupina - na koho sa vlastne oplatí zamerať a osloviť ho?
Zmeny na trhu v podnikaní v dnešnej dobe, ako sa z nich poučiť
Možno vymyslieť unikátny biznis model?
SWOT analýza a monitoring konkurencie
Výskumy, recenzie a referencie - ako využiť nespokojnosť zákazníka
Ako prebieha proces riadenia značky - ako to riešite vo svojej firme
Aké komunikačné kanály využiť
Halo efekt a ako ho využiť v komunikácii značky a PR
Identita značky a ako sa odlíšiť od konkurencie - v čom máte originálny dizajn svojej firmy
ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ako účastník tejto online akcie získate certifikát o absolvovaní, ktorý môžete uviesť vo svojom CV – v časti o absolvovaných kurzoch a školeniach. V cene je prednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, ako sa pripojiť online k priamemu prenosu tejto akcie, obdržíte v predstihu od nášho zákazníckeho servisu.
KTO PRE VÁS PREDNÁŠA
Ing. Vít Baloušek
Vít Baloušek je nezávislý konzultant a lektor. V marketingu a reklame pôsobí od roku 1990, pracoval pre medzinárodné reklamné agentúry Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett ako copywriter a creative director. Vydal prvú príručku o tvorbe reklamy v Českej republike pod názvom "Žijte a myslete kreativně". Tvorí komplexné vzdelávacie programy pre firmy a zaoberá sa rozvojom tímov. Venuje sa tvorbe vedenia online kurzov a webinárov.
Online – priamy prenos u vás na monitore
Priamy prenos tohto programu môžete sledovať online z pohodlia vašej kancelárie alebo z domova. Bez nutnosti kamkoľvek dochádzať.
Technické pokyny pre pripojenie k priamemu prenosu od nás obdržíte v predstihu.
K sledovaniu budete potrebovať akékoľvek zariadenie pripojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V priebehu akcie budete môcť klásť lektorovi otázky, na ktoré lektor zodpovie v diskusnej časti.
Počúvanie vám zaistia bežné reproduktory, použitie slúchadiel vám však poskytne väčší komfort.
Ostáva už len slovami klasika popriať:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".