Ako si získať, udržať a viesť zamestnancov
Seminár
Ako vytvoriť podnetné prostredie pre zamestnancov, kde sú spokojní oni aj vy.
Je čoraz náročnejšie pre zamestnávateľa nájsť tých správnych ľudí, získať si ich a udržať. Nároky sú stále vyššie, a vytvoriť vhodné prostredie je preto pre zamestnávateľa veľmi dôležitou úlohou. Na webinári vám ukážeme, na čo sa zamerať, čo sú potreby zamestnancov a ako s nimi pracovať. Pretože je to kľúč nielen k tomu, ako si nových zamestnancov získať, ale aj k tomu, ako si tých stálych udržať.
Termín
Utorok, 4. 4. 2023 | 09:00 - 12:00
Nehodí sa vám termín? Nahrávku budete môcť využiť ďalších 14 dní.
Miesto
Online – priamy prenos u vás na monitore
Výhoda
Prihláseným účastníkom ponúkame možnosť poslať svoje otázky vopred.
Využite automatickú 10 % zľavu pre našich stálych zákazníkov. Alebo získajte každý 15 % zľavu v prípade, že prihlásite dvoch alebo viacerých účastníkov. Ceny sú uvedené bez DPH.
Detaily
Prednáša
Pokyny
Objednať
ZAMERANIE
Veľa zamestnávateľov sa v súčasnosti trápi nielen s problémom, kde získať zamestnancov, ako ich osloviť, ale tiež, ako si ich v organizácii udržať. Sú to problémy, ktoré trápia nielen malé organizácie, ale aj veľkých hráčov na trhu, ktorí majú silný brand.
Na webinári sa dozviete, čo sú kľúčové faktory pre získanie, udržanie a vedenie zamestnancov v organizácii. Ako s jednotlivými faktormi pracovať, aby ste boli efektívny. Čo všetko má na zamestnancov vplyv a ktoré postoje ich ovplyvňujú. Získate návod k tomu, na čo sa zamerať, aby ste si našli a udržali tých správnych ľudí.
KOHO OSLOVÍme
Online seminár Ako si získať, udržať a viesť zamestnancov je určený HR-istom, lídrom, majiteľom firiem a všetkým, ktorí chcú vytvoriť „zdravé“ prostredie v organizácii, ktoré je motivujúce, inšpiratívne a silné vo svojom jadre.
PROGRAM
1. Prečo motivovať a angažovať ľudí
2. Najčastejšie príčiny neangažovanosti ľudí
3. Ako analyzovať a pomenovať, čo deje v organizácii, prečo ľudia odchádzajú a čo ich (de)motivuje
4. Ako vytvoriť angažujúce a motivujúce prostredie
5. Firemné hodnoty – kultúra – atmosféra vzťahov
ako spolu súvisia
aká je ich úloha pri motivovaní a vedení ľudí
ako s nimi pracovať
6. 5 disfunkcií tímov
čo to je a prečo je to dôležité?
ako s nimi pracovať?
7. Archetypy angažovanosti ľudí
čo sú to archetypy a archetypálne rodiny
ako s rozličnými typmi pracovať
8. Diskusia a otázky ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ako účastník tejto online akcie získate certifikát o absolvovaní, ktorý môžete uviesť vo svojom CV – v časti o absolvovaných kurzoch a školeniach. V cene je prednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, ako sa pripojiť online k priamemu prenosu tejto akcie, obdržíte v predstihu od nášho zákazníckeho servisu.
KTO PRE VÁS PREDNÁŠA
Miroslav Kubiš
Miro Kubiš má 12 ročnú prax ako Personal & Businesss Development konzultant naprieč celým spektrom firiem rôznych veľkostí. Pravidelne radí vedeniam firiem o tom, ako spoznať aktuálne potreby ľudí, ako na ne reagovať a ako vytvoriť kooperujúce a efektívne pracovné prostredie. Je dlhoročným členom HR komunity na Slovensku, kde sa snaží najmä diskutovať, zdieľať skúsenosti a hľadať riešenia aktuálnych problémov.
Online – priamy prenos u vás na monitore
Priamy prenos tohto programu môžete sledovať online z pohodlia vašej kancelárie alebo z domova. Bez nutnosti kamkoľvek dochádzať.
Technické pokyny pre pripojenie k priamemu prenosu od nás obdržíte v predstihu.
K sledovaniu budete potrebovať akékoľvek zariadenie pripojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V priebehu akcie budete môcť klásť lektorovi otázky, na ktoré lektor zodpovie v diskusnej časti.
Počúvanie vám zaistia bežné reproduktory, použitie slúchadiel vám však poskytne väčší komfort.
Ostáva už len slovami klasika popriať:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Objednávka
Online seminár: Ako si získať, udržať a viesť zamestnancov
Termín: Utorok, 4. 4. 2023 Online – priamy prenos u vás na monitore