Ako zvládnuť na úrade agresívneho klienta
Seminár
Vyzbrojte sa účinnými technikami, ako sa agresiou nenechať zahnať do kúta.
Doba poznamenaná neistotou prináša pocity ohrozenia. Agresia je potom jednou z typických foriem obrannej reakcie. Úradníci sú frustrovaní, ak neovládajú techniky, ako agresivitu znášať a ako jej čeliť. Zameriame sa preto na účinné techniky, ako pomôcť vašim úradníkom zvládnuť kontakt s agresorom, a pritom zvládnuť vlastné emócie. Vyskúšame si, ako regulovať vnútorné napätie a udržať komunikáciu bez útoku či sebaponíženia.
Termín
1. blok: štvrtok, 19. 6. 2025 | 09:00 - 10:302. blok: štvrtok, 19. 6. 2025 | 10:45 - 12:153. blok: štvrtok, 19. 6. 2025 | 12:45 - 13:45
Nehodí sa vám termín? Nahrávku budete môcť využiť ďalších 14 dní.
Miesto
Online – priamy prenos u vás na monitore
Využite automatickú 10 % zľavu pre našich stálych zákazníkov. Alebo získajte každý 15 % zľavu v prípade, že prihlásite dvoch alebo viacerých účastníkov. Ceny sú uvedené bez DPH.
Detaily
Prednáša
Pokyny
Objednať
ZAMERANIE
Kontakt s agresivitou je pre väčšinu ľudí nepríjemným emočným zážitkom , bohužiaľ sa mu nemožno vždy úplne vyhnúť. A to najmä v prípade, keď povolanie úradníka so sebou prirodzene nesie časté jednanie s klientmi. Dobrou správou je, že sa na tieto situácie možno vopred pripraviť a vyzbrojiť sa účinnými obrannými technikami.
Ak agresívnemu jednaniu porozumieme, môžeme sa lepšie brániť a sebavedome reagovať. Ukážeme si postupy, akými môžeme prejavy agresie mierniť či zosilniť, ako nastavovať partnerovi komunikačné medze a ako sa v emočne nepríjemných situáciách o seba čo najlepšie postarať.
KOHO OSLOVÍme
Seminár Ako zvládnuť na úrade agresívneho klienta je určený pre zamestnancov verejnoprávnych organizácií, ktorí sú v častom kontakte s klientmi. Zaujme každého, kto je v pracovnom i osobnom živote vystavený obťažným komunikačným situáciám.
PROGRAM
Agresia a agresivita - aké sú ich zdroje
Príklady medziľudskej agresivity - ako ich rozpoznať
Ako porozumieť princípom ľudskej agresívnej motivácie
Zásady jednania s agresívnym klientom
Ako účinne komunikovať s človekom v hneve - príklady a nácvik jednotlivých techník
Zásady starostlivosti o vlastné emócie pri jednaní s človekom, ktorý sa prejavuje agresívne
ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ako účastník tejto online akcie získate certifikát o absolvovaní, ktorý môžete uviesť vo svojom CV – v časti o absolvovaných kurzoch a školeniach. V cene je prednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, ako sa pripojiť online k priamemu prenosu tejto akcie, obdržíte v predstihu od nášho zákazníckeho servisu.
KTO PRE VÁS PREDNÁŠA
Mgr. Michal Žmolík
Michal Žmolík je absolventom Karlovej Univerzity v odbore Riadenie a supervízia v sociálnych a zdravotníckych organizáciách. Venuje sa prevažne psychoterapii, supervízii a vzdelávaniu formou prednášok, kurzov a školení, ktorých náplň tvorí na základe skúseností z verejného i súkromného sektora. Pôsobí ako terapeut, supervízor a psychológ na pražskej základnej škole a ako metodik prevencie v pedagogicko-psychologickej poradni. Viac o ňom na www.michalzmolik.cz
Online – priamy prenos u vás na monitore
Priamy prenos tohto programu môžete sledovať online z pohodlia vašej kancelárie alebo z domova. Bez nutnosti kamkoľvek dochádzať.
Technické pokyny pre pripojenie k priamemu prenosu od nás obdržíte v predstihu.
K sledovaniu budete potrebovať akékoľvek zariadenie pripojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V priebehu akcie budete môcť klásť lektorovi otázky, na ktoré lektor zodpovie v diskusnej časti.
Počúvanie vám zaistia bežné reproduktory, použitie slúchadiel vám však poskytne väčší komfort.
Ostáva už len slovami klasika popriať:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Objednávka
Online seminár: Ako zvládnuť na úrade agresívneho klienta
Termín: Štvrtok, 19. 6. 2025 Online – priamy prenos u vás na monitore