Analytické nástroje webu v praxi (Prebehlo)
Seminár
Využite potenciál Google Analytics a ďalších analytických nástrojov na lepšie pochopenie potrieb vašich zákazníkov.
Hovorí sa, „spoznaj svojho nepriateľa“. Dôkladne spoznať a pochopiť zákazníka je však ešte dôležitejšie. Poskytneme vám znalosti na získanie dát a užitočných informácií z analytických nástrojov na webe. Zameriame sa predovšetkým na Google Analytics a Google nástroje, ale budeme sa venovať aj ďalším nástrojom, napr. Smartlooku, ktorý vám umožní sledovať „teplotné mapy“ webu.
Termín
1. blok: streda, 23. 6. 2021 | 10:00 - 12:002. blok: streda, 23. 6. 2021 | 13:00 - 15:00
Nehodí sa vám termín? Budete môcť využiť nahrávku, ktorú dostanete.
Miesto
Online – priamy prenos u vás na monitore
Využite automatickú 10 % zľavu pre našich stálych zákazníkov. Alebo získajte každý 15 % zľavu v prípade, že prihlásite dvoch alebo viacerých účastníkov. Ceny sú uvedené bez DPH.
Detaily
Prednáša
Pokyny
Objednať
ZAMeranie
Webová analytika je dôležitá a bohužiaľ často podceňovaná súčasť online marketingu . Webové stránky bez Google Analytics sú dnes už síce výnimkou, zle alebo nedostatočne nastavené Analytics sú však skôr pravidlom.
Ukážeme si, ako analytické nástroje správne nastaviť , ktoré prehľady vám poskytnú najviac užitočných informácií a ktoré naopak môžete vynechať. Predstavíme si nástroj Google Tag Manager a analytický nástroj Smartlook, ktorý ukazuje aj „teplotné mapy“ webu. Seminár je založený na množstve ilustratívnych príkladov.
KOHO OSLOVÍme
Seminár Analytické nástroje webu v praxi je určený predovšetkým pre marketingových manažérov, osloví aj majiteľov e-shopov a podnikateľov, ktorí chcú využiť potenciál webu na maximum.
PROGRAM
1. Čo je a čo nie je analytika
ako analyticky premýšľať a zostavovať hypotézy
plánovanie stratégie podľa rámca SEE-THING-DO-CARE
2. Google Analytics – povie vám (takmer) všetko o návštevníkoch vášho webu
princíp merania a jeho limity
najužitočnejšie prehľady – Zdroj/Médium, Obsah, Kampane
demografia užívateľov – spoznajte svojich užívateľov bližšie
e-commerce prehľady – nutnosť pre každý e-shop
Google Analytics 4 – revolúcia v analytike prichádza už tento rok
3. Google Tag Manager – keď chcete analytiku posunúť ďalej
inštalácia a základné nastavenie Google Tag Manageru
odporúčané udalosti a ako ich nastaviť
4. Reportovanie pomocou Google Data Studio
ako zostaviť prehľadný dashboard, kde uvidíte výsledky na prvý pohľad
ako výsledky pomocou Google Data Studia prezentovať kolegom, vedeniu alebo klientom
5. Spoznajte svojich návštevníkov lepšie vďaka Smartlooku
nahrávky návštev a ich zladenie s GDPR
Heatmapy – kam používatelia klikajú a kde prechádzajú myšou?
6. Doplnkové analytické nástroje
Leady.cz
Google Search Console
Google Optimize
7. Odporúčania pre spoluprácu s agentúrou
ako si vybrať agentúru, ktorá vám prinesie výsledky
8. Otázky a diskusia ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ako účastník tejto online akcie získate certifikát o absolvovaní, ktorý môžete uviesť vo svojom CV – v časti o absolvovaných kurzoch a školeniach. V cene je prednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, ako sa pripojiť online k priamemu prenosu tejto akcie, obdržíte v predstihu od nášho zákazníckeho servisu. Akcia prebieha v českom jazyku.
KTO PRE VÁS PREDNÁŠA
Ing. David Mynář
David Mynář je spolumajiteľom digitálnej agentúry Fresh Services, kde zároveň riadi aj marketingové oddelenie. Teoretické základy má zo štúdia marketingu na VŠE, praktické skúsenosti získal na viac než stovke menších a väčších projektov. Spolupracuje napríklad so značkami Bioderma, Metrostav Development alebo ERGO Pojišťovna. Skúsenosti má aj s projektami pre verejný sektor, napríklad pre Ministerstvo vnútra, Kraj Vysočina alebo obec Vestec.
Online – priamy prenos u vás na monitore
Priamy prenos tohto programu môžete sledovať online z pohodlia vašej kancelárie alebo z domova. Bez nutnosti kamkoľvek dochádzať.
Technické pokyny pre pripojenie k priamemu prenosu od nás obdržíte v predstihu.
K sledovaniu budete potrebovať akékoľvek zariadenie pripojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V priebehu akcie budete môcť klásť lektorovi otázky, na ktoré lektor zodpovie v diskusnej časti.
Počúvanie vám zaistia bežné reproduktory, použitie slúchadiel vám však poskytne väčší komfort.
Ostáva už len slovami klasika popriať:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".