Brand management – značka ako zdroj konkurencieschopnosti (Prebehlo)
Seminár
Čo sa skrýva za značkou firmy, výrobku alebo služby a ako tento potenciál využiť naplno?
Kto je zákazníkom vašej značky a akú konkurenčnú výhodu prostredníctvom značky zákazníkom ponúkate? Aby ste správne vyhodnotili pozíciu značky a naplánovali jej budúci rast, potrebujete si odpovedať na tieto otázky. Ak sa chcete presadiť s vašou značkou v online aj offline prostredí a vybudovať úspešný dlhodobý brand management, ponúkame vám praktické nástroje a odporúčania skúsenej lektorky.
Termín
1. blok: streda, 2. 6. 2021 | 10:00 - 12:002. blok: streda, 2. 6. 2021 | 13:00 - 15:00
Nehodí sa vám termín? Budete môcť využiť nahrávku, ktorú dostanete.
Miesto
Online – priamy prenos u vás na monitore
Využite automatickú 10 % zľavu pre našich stálych zákazníkov. Alebo získajte každý 15 % zľavu v prípade, že prihlásite dvoch alebo viacerých účastníkov. Ceny sú uvedené bez DPH.
Detaily
Prednáša
Pokyny
Objednať
ZAMeranie
Menšie firmy často hľadajú nástroje, ktorými by vyhodnotili, nakoľko značka ovplyvňuje nákupné rozhodovanie zákazníka. Veľké firmy trpia iným problémom – správajú sa k svojim cenným značkám ako k aktívu, ktoré nie je potrebné ďalej rozvíjať a podporovať. Aké nástroje riadenia značky využijete práve vo vašej firme?
Zhrnieme princípy riadenia značky aj využitie komunikačných nástrojov podporujúcich znalosť značky a budovanie zákazníckej lojality. Ukážeme vám, ako vyhodnotiť účinnosť a efektivitu vašej existujúcej značkovej politiky . Na praktickom workshope si vyskúšate tvorbu značky aj jej prezentáciu.
KOHO OSLOVÍme
Seminár Brand management – značka ako zdroj konkurencieschopnosti je určený obchodným a marketingovým manažérom firiem. Osloví aj produktových manažérov, manažérov kvality a riaditeľov menších firiem.
PROGRAM
1. Prečo budú značky dôležité pre zákazníkov aj v pokovidovom čase?
exkurz do histórie riadenia značiek
čo sa za značkou skrýva
značka – logo firmy
značka produktovej kolekcie
značka kvality
privátna značka
prémiová značka
vizuálny štýl, grafické motívy, corporate desing
2. Žijeme značkou
vnímanie a hodnotenie značky – firmou/zamestnancami/zákazníkmi
témy pre audit značky, nástroje hodnotenia vnímania značky zákazníkmi – ako zostaviť dotazník
konkurenčná výhoda značky – máme ju a poznáme ju?
3. Komunikácia značky – trendové nástroje online komunikácie
sociálne siete – Facebook, MySpace, LinkedIn
blogy, videoblogy, mikroblogy – Twitter, Tumblr
diskusné fóra, Q&A portály – Yahoo! Answers, Quora
wikis – Wikipedia, wikiHow
zdieľané multimédia – YouTube, Flickr, Instagram, Pinterest
Messenger, Instagram Direct a WhatsApp
4. Tvorba značkovej politiky s prezentáciou výsledkov a zhodnotením ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ako účastník tejto online akcie získate certifikát o absolvovaní, ktorý môžete uviesť vo svojom CV – v časti o absolvovaných kurzoch a školeniach. V cene je prednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, ako sa pripojiť online k priamemu prenosu tejto akcie, obdržíte v predstihu od nášho zákazníckeho servisu. Akcia prebieha v českom jazyku.
KTO PRE VÁS PREDNÁŠA
Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Naděžda Petrů sa venuje problematike obchodného a marketingového riadenia firmy od roku 1999. V pozícii manažérky marketingu podniku Krahulík – Masozávod Krahulčí , obchodnej riaditeľky divízie spoločnosti Sindat aj vedúcej Katedry řízení podniku Vysoké školy finanční a správní (VŠFS) vytvára obchodno-marketingové plány vždy na základe aktuálnych trhových trendov. Okrem vyučovania predmetov Marketingové riadenie podniku, Riadenie obchodu či Manažérske minimum lektoruje aj ďalšie odborné semináre pre podnikateľskú verejnosť.
Online – priamy prenos u vás na monitore
Priamy prenos tohto programu môžete sledovať online z pohodlia vašej kancelárie alebo z domova. Bez nutnosti kamkoľvek dochádzať.
Technické pokyny pre pripojenie k priamemu prenosu od nás obdržíte v predstihu.
K sledovaniu budete potrebovať akékoľvek zariadenie pripojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V priebehu akcie budete môcť klásť lektorovi otázky, na ktoré lektor zodpovie v diskusnej časti.
Počúvanie vám zaistia bežné reproduktory, použitie slúchadiel vám však poskytne väčší komfort.
Ostáva už len slovami klasika popriať:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".