Digitálny leadership a jeho nástroje (Prebehlo)
Seminár
Návody na efektívne vedenie ľudí a pracovných tímov v digitálnej dobe.
Úspešný líder sa dnes nezaobíde bez umenia viesť a motivovať svoje pracovné tímy nielen v kancelárii, ale aj na diaľku a najčastejšie hybridne. K požiadavkám „tradičného“ leadershipu sa tak pridávajú nové výzvy od zvládnutia digitálnych technológií a aplikácií po prevenciu vyhorenia a prácu s vlastnou psychohygienou. Ponúkame vám overené nástroje a techniky, ako svoje zručnosti digitálneho leadershipu zdokonaliť.
Termín
1. blok: utorok, 20. 8. 2024 | 10:00 - 12:002. blok: utorok, 20. 8. 2024 | 13:00 - 15:00
Nehodí sa vám termín? Nahrávku budete môcť využiť ďalších 14 dní.
Miesto
Online – priamy prenos u vás na monitore
Ceny sú uvedené bez DPH. Využite automatickú 10 % zľavu pre našich stálych zákazníkov. Alebo získajte každý 15 % zľavu v prípade, že prihlásite dvoch alebo viacerých účastníkov.
Detaily
Prednáša
Pokyny
Objednať
ZAMERANIE
Digitálny leadership je predpokladom, ako udržať pracovníkov motivovaných a výkonných, a to aj bez každodenného stretávania. Ovládnuť nástroje digitálneho leadershipu je kľúčové práve dnes, keď do hry vstupujú stále nové technické možnosti vrátane umelej inteligencie. Akými schopnosťami a zručnosťami sa vyznačuje úspešný digitálny líder ?
Odpovede na tieto otázky prinesie seminár, ktorý vedie lektorka so skúsenosťami vo vrcholovom vedení. Zameriame sa na aktuálne výzvy, ktoré prináša riadenie ľudí a tímov „na diaľku“. Získate praktické návody, ako byť vo vedúcej úlohe úspešní a zároveň spokojní .
KOHO OSLOVÍme
Online seminár Digitálny leadership a jeho nástroje je určený pre vedúcich manažérov všetkých typov organizácií, osloví vedúcich tímov aj pracovníkov, ktorí sa na vedúcu úlohu pripravujú.
PROGRAM
1. Rozdiely medzi tradičným a digitálnym leadershipom
2. Úloha digitálneho lídra v modernej organizáci
3. Kľúčové kompetencie digitálneho lídra
technologická gramotnosť a digitálne zručnosti
strategické myslenie
inovácia a kreativita
dôvera pri práci
4. Vedenie digitálnych tímov a jeho nástrahy
efektívna komunikácia na diaľku
vzdialené vedenie a riadenie tímov
motivácia a angažovanosť digitálnych pracovníkov
5. Budúcnosť práce a digitálny leadership
trendy v digitalizácii a ich vplyv na pracovný trh
prispôsobenie sa novým pracovným modelom
rozvoj talentov a kontinuálne vzdelávanie
6. Psychohygiena a prevencia vyhorenia pri práci na diaľku
ako organizovať a riadiť pracovný čas
zladenie osobného a pracovného života v digitálnej dobe
7. Otázky a odpovede, diskusia a spätná väzba ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ako účastník tejto online akcie získate certifikát o absolvovaní, ktorý môžete uviesť vo svojom CV – v časti o absolvovaných kurzoch a školeniach. V cene je prednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, ako sa pripojiť online k priamemu prenosu tejto akcie, obdržíte v predstihu od nášho zákazníckeho servisu.
KTO PRE VÁS PREDNÁŠA
Ing. Kateřina Legnerová, Ph.D., MBA
Kateřina Legnerová má dlhoročné skúsenosti z oblasti vedenia ľudí aj riadenia ľudských zdrojov. Dvadsať rokov pôsobila na manažérskych pozíciách vo finančnom sektore vrátane pozície personálnej riaditeľky. V súčasnej dobe sa venuje poradenstvu a školiacej činnosti v oblasti personalistiky a manažmentu. Vyučuje personálne riadenie na VŠE a UK v Prahe, aktívne školí personalistov aj manažérov.
Online – priamy prenos u vás na monitore
Priamy prenos tohto programu môžete sledovať online z pohodlia vašej kancelárie alebo z domova. Bez nutnosti kamkoľvek dochádzať.
Technické pokyny pre pripojenie k priamemu prenosu od nás obdržíte v predstihu.
K sledovaniu budete potrebovať akékoľvek zariadenie pripojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V priebehu akcie budete môcť klásť lektorovi otázky, na ktoré lektor zodpovie v diskusnej časti.
Počúvanie vám zaistia bežné reproduktory, použitie slúchadiel vám však poskytne väčší komfort.
Ostáva už len slovami klasika popriať:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".