Elektronický podpis, elektronická pečať a časová pečiatka					 (Prebehlo) 				 
				
					
						Seminár					
					
						Praktické rady, ako správne používať nástroje elektronickej komunikácie.
					 
				 
				
					
					
						V dôsledku koronavírusovej pandémie aj s postupujúcou elektronizáciou sú organizácie nútené rýchlo riešiť problémy, ktoré prináša elektronická podoba dokumentov. Základom je detailná znalosť elektronických overovacích prvkov, ako je elektronický podpis, elektronická pečať a časová pečiatka. Na seminári si overíte, či postupujete správne pri ich použití a následnom dlhodobom zachovaní právnej platnosti.
					 
				 
				
					Termín
					
						
							Streda, 8. 3. 2023 | 09:00 - 12:00						
													Nehodí sa vám termín? Nahrávku budete môcť využiť ďalších 14 dní. 
											 
				 
								
					Miesto
					Online – priamy prenos u vás na monitore
				 
									
						Výhoda
						Prihláseným účastníkom ponúkame možnosť poslať svoje otázky vopred.
					 
								
				
															
							
								
Využite automatickú 10 % zľavu pre našich stálych zákazníkov. Alebo získajte každý 15 % zľavu v prípade, že prihlásite dvoch alebo viacerých účastníkov. Ceny sú uvedené bez DPH.
							 
						 
									
			 
			
				Detaily Prednáša Pokyny Objednať 
			
				ZAMERANIE 
Posledné roky nás poučili o význame elektronizácie verejnej správy  a poukázali na nedostatky v tejto oblasti. Okrem iného sa ukázalo, že je potrebné odstrániť aktuálne problémy organizácií pri používaní certifikovaných nástrojov ako je kvalifikovaný elektronický podpis, mandátny certifikát, elektronická pečať či časová pečiatka.
Zameriame sa na problematiku kvalifikovaných služieb vytvárajúcich dôveru podľa nariadenia eIDAS. Ujasníme si rozdiely medzi rôznymi typmi elektronických podpisov a zrekapitulujeme správne úradné postupy pri práci s nimi . Súčasťou bude aj problematika elektronických pečatí a časových pečiatok.
KOHO OSLOVÍme 
Online seminár Elektronický podpis, elektronická pečať a časová pečiatka  je určený zástupcom organizácií verejného sektora, územnej samosprávy, ako aj všetkým, ktorí sa touto problematikou zaoberajú.
PROGRAM 
1. Legislatíva elektronického podpisu 
v zmysle nariadenia (EU) eIDAS  
zákon o dôveryhodných službách 
zákon o eGovermente  
 
2. Kvalifikovaný elektronický podpis 
3. Prostriedky elektronickej komunikácie 
elektronická identifikácia 
elektronická pečať 
mandátny certifikát 
časová pečiatka 
elektronické dokumenty a ich podpisovanie 
 
4. Zaručená konverzia  
oprávnené osoby 
postup 
obmedzenia a účinky 
 
5. Správne používanie elektronickej komunikácie 
kedy a ako používať elektronický podpis 
kedy a ako používať mandátny certifikát 
kedy a ako používať elektronickú pečať 
kedy a ako používať časovú pečiatku 
 
6. Použitie elektronickej komunikácie  
ako ju používať pre platnosť právnych úkonov a rozhodnutí orgánov verejnej správy a samosprávy 
 
7. Elektronické služby verejnej správy 
komunikácia verejnej správy s občanmi 
komunikácia verejnej správy s podnikateľmi 
 
8. Využívanie elektronickej komunikácie v praxi 
9. Diskusia a otázky 									ĎALŠIE INFORMÁCIE 
Ako účastník tejto online akcie získate certifikát o absolvovaní, ktorý môžete uviesť vo svojom CV – v časti o absolvovaných kurzoch a školeniach. V cene je prednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, ako sa pripojiť online k priamemu prenosu tejto akcie, obdržíte v predstihu od nášho zákazníckeho servisu.
								
			 
			
				KTO PRE VÁS PREDNÁŠA 
															
							
							
								Mgr. Rastislav Pavlík 
								Rastislav Pavlík je špecialistom pre eGovernment. Pracuje pre verejnú správu v oblasti broadbandu. Profesijne sa venoval projektu Ústredného portálu verejnej správy (ÚPVS) www.slovensko.sk, zavádzaniu eGovernmentu a informatizácii vo verejnej správe. Je autorizovaným školiteľom Národnej agentúry pre sieťové a elektronické služby (NASES) pre ÚVPS. Je propagátorom riešení eGovernmentu zo Slovenska, Rakúska, Estónska a Českej republiky. Bol pri založení portálu www.epodpora.sk, kde radí klientom ako najefektívnejšie využiť elektronickú komunikáciu s úradmi.
							 
						 
											
							
							
								Ing. Jozef Brngál 
								Jozef Brngál študoval na elektrotechnickej fakulte STU a následne pôsobil v oblasti elektrotechniky a obchodu. V súčasnosti je autorizovaným školiteľom NASES pre Ústredný portál verejnej správy (ÚPVS). Okrem toho školí eGovernment, elektronické schránky, elektronické služby a služby špecializovaných portálov. Spolupracuje s advokátskou kanceláriou, v ktorej zabezpečuje elektronickú komunikáciu s verejnou správou.
							 
						 
													
			 
			
				
									Online – priamy prenos u vás na monitore 
					
Technické pokyny  pre pripojenie k priamemu prenosu od nás obdržíte v predstihu.
K sledovaniu  budete potrebovať akékoľvek zariadenie pripojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V priebehu akcie budete môcť klásť lektorovi otázky, na ktoré lektor zodpovie v diskusnej časti.
Počúvanie  vám zaistia bežné reproduktory, použitie slúchadiel vám však poskytne väčší komfort.
Ostáva už len slovami klasika popriať:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".