Facebook, sociálne siete a ich využitie vo verejnom sektore (Prebehlo)
Seminár
Sociálne siete sú užitočným pomocníkom pri kontakte s občanmi a klientmi. Ukážeme vám, ako na to.
Facebook a ďalšie sociálne siete ponúkajú aj verejnému sektoru veľmi zaujímavé možnosti. Odhaľte potenciál, ktorý sociálne siete majú pre rýchlu komunikáciu aj pre získavanie cennej spätnej väzby od občanov, návštevníkov či klientov. Ukážeme vám, ako založiť profil, napísať zaujímavý post, ako mu zaistiť publicitu a ako sa vysporiadať s tzv. trollmi.
Termín
1. blok: streda, 11. 11. 2020 | 10:00 - 12:002. blok: štvrtok, 12. 11. 2020 | 10:00 - 12:00
Miesto
Online – priamy prenos u vás na monitore
Cena
109,00 €
Zľava 20 %
87,20 €
Využijte slevu 10 %, která platí pouze pro organizace veřejného sektoru , nebo 15 %, pokud přihlásite 2 a více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Prednáša
Pokyny
Objednať
ZAMERANIE
Koronakríza ukázala, že dnes už žiadna obec, úrad alebo inštitúcia nemôže komunikovať s občanmi a klientmi len tradične. Elektronická komunikácia v modernom poňatí zahŕňa aj využitie sociálnych sietí. Ale aké sociálne siete sú vhodné pre verejný sektor ? Čo, kedy a ako zverejňovať, aby to bolo účelné a efektívne?
Ukážeme si zásady správne vyplneného profilu na sociálnej sieti, predstavíme postup tvorby publikačného plánu a možnosti propagácie príspevkov. Predvedieme si praktické nástroje, ktoré vám prácu so sociálnymi sieťami uľahčia . Pripravíme vás tiež na zvládanie krízovej komunikácie s nespokojnými občanmi a klientmi.
KOHO OSLOVÍme
Seminár Facebook, sociálne siete a ich využitie vo verejnom sektore je určený zamestnancom verejného sektora zodpovedným za PR, marketing a komunikáciu s klientmi. Osloví aj vedenie obcí a ďalších organizácií verejného sektora.
PROGRAM
Ako spoznať tú pravú sociálnu sieť, ktorá sa hodí pre naše účely
Plánovanie a stratégia komunikácie podľa rámca STDC – ako pripraviť ideálny publikačný plán
„Kreatíva“ a tvorba obsahu – zaujmite na prvý pohľad
Komunikácia a spätná väzba – komentáre, súkromné správy, ako zvládať krízy a ako sa vysporiadať s trollmi
Platená propagácia obsahu – aj s malým rozpočtom môžete osloviť tisíce občanov
Analytika – ako zistiť, čo funguje a čo nefunguje
Ako reportovať prehľadne
Užitočné marketingové nástroje, ktoré vám uľahčia prácu
Prvé praktické kroky pre lepšiu prezentáciu vašej organizácie na sociálnych sieťach
ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ako účastník tejto online akcie získate certifikát o absolvovaní, ktorý môžete uviesť vo svojom CV – v časti o absolvovaných kurzoch a školeniach. V cene je prednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, ako sa pripojiť online k priamemu prenosu tejto akcie, obdržíte v predstihu od nášho zákazníckeho servisu.
KTO PRE VÁS PREDNÁŠA
Ing. David Mynář
David Mynář je spolumajiteľom digitálnej agentúry Fresh Services, kde zároveň riadi aj marketingové oddelenie. Teoretické základy má zo štúdia marketingu na VŠE, praktické skúsenosti získal na viac než stovke menších a väčších projektov. Spolupracuje napríklad so značkami Bioderma, Metrostav Development alebo ERGO Pojišťovna. Skúsenosti má aj s projektami pre verejný sektor, napríklad pre Ministerstvo vnútra, Kraj Vysočina alebo obec Vestec.
Online – priamy prenos u vás na monitore
Priamy prenos tohto programu môžete sledovať online z pohodlia vašej kancelárie alebo z domova. Bez nutnosti kamkoľvek dochádzať.
Technické pokyny pre pripojenie k priamemu prenosu od nás obdržíte v predstihu.
K sledovaniu budete potrebovať akékoľvek zariadenie pripojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V priebehu akcie budete môcť klásť lektorovi otázky, na ktoré lektor zodpovie v diskusnej časti.
Počúvanie vám zaistia bežné reproduktory, použitie slúchadiel vám však poskytne väčší komfort.
Ostáva už len slovami klasika popriať:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".