Formatívne hodnotenie návodne (Prebehlo)
Seminár
Osvedčené stratégie zavádzania a realizácie formatívneho hodnotenia na školách.
Formatívne hodnotenie predstavuje jednu z možných ciest k zlepšeniu rozvoja osobnosti žiaka a posilneniu komunikácie medzi žiakom a učiteľom i žiakmi navzájom. Predstavíme vám, hlavné nástroje formatívneho hodnotenia, ako je stanovenie kritérií hodnotenia, poskytovanie spätnej väzby či práca s chybou, a poradíme, ako ich uviesť do praxe.
Termín
1. blok: štvrtok, 10. 3. 2022 | 09:00 - 11:002. blok: štvrtok, 10. 3. 2022 | 12:00 - 14:00
Nehodí sa vám termín? Budete môcť využiť nahrávku, ktorú dostanete.
Miesto
Online – priamy prenos u vás na monitore
Využite automatickú 10 % zľavu pre našich stálych zákazníkov. Alebo získajte každý 15 % zľavu v prípade, že prihlásite dvoch alebo viacerých účastníkov. Ceny sú uvedené bez DPH.
Detaily
Prednáša
Pokyny
Objednať
ZAMERANIE
Dokument „Hlavné smery vzdelávacej politiky ČR do roku 2030+“ si okrem iného kladie za cieľ posilniť formatívne hodnotenie na českých školách. Aj keď sú jeho princípy pedagógom všeobecne známe, mnoho z nich stále tápe, ako previesť teoretické poznatky do každodennej praxe.
Pomôžeme vám, zorientovať sa v aktuálnych trendoch hodnotenia žiakov. Ukážeme vám konkrétne nástroje a techniky formatívneho hodnotenia a doplníme ich príkladmi z praxe a autentickými výrokmi učiteľov a žiakov.
KOHO OSLOVÍme
Online seminár Formatívne hodnotenie návodne je určené pre pedagógov základných a stredných škôl, štátnych ako aj súkromných.
PROGRAM
1. Formatívne a Sumatívne hodnotenie
sumatívne hodnotenie
formatívne (priebežné) hodnotenie – stratégia formatívneho hodnotenia
2. Stratégie zamerané na ciele a kritéria
stanovenie jasných cieľov a kritérií úspechu – príklady kritérií hodnotenia výkonu žiaka
3. Stratégie zamerané na dôkazy o učení
postupy k náhodnej voľbe žiakov pre odpovede / plnenie úloh
postupy týkajúce sa práce s otázkami a ďalšími spôsobmi k zisteniu, ako na tom žiaci s učením sú
postupy k hromadnému zbieraniu informácií o učení žiakov
postupy k tomu, aby sa žiaci naučili klásť otázky
4. Poskytovanie efektívnej spätnej väzby pri učení
spätná väzba – postup slovného hodnotenia – príklady
ako spätnú väzbu poskytovať?
5. Vytváranie príležitostí pre vzájomné hodnotenie medzi žiakmi
vzájomné hodnotenie medzi žiakmi – konkrétne stratégie
6. Vytváranie príležitostí pre sebahodnotenie ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ako účastník tejto online akcie získate certifikát o absolvovaní, ktorý môžete uviesť vo svojom CV – v časti o absolvovaných kurzoch a školeniach. V cene je prednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, ako sa pripojiť online k priamemu prenosu tejto akcie, obdržíte v predstihu od nášho zákazníckeho servisu.
KTO PRE VÁS PREDNÁŠA
PaedDr. Eva Valášková Vincejová, PhD.
Eva Valášková Vincejová sa pohybuje v školstve viac ako 35 rokov. Profesijne prešla celou radou škôl a odborností, pracovala ako vychovávateľka, učiteľka na základnej škole a gymnáziu. Neskôr riadila krajské Metodicko-pedagogické centrum v Košiciach. Od roku 2014 pôsobila v Národnom inštitúte pre ďalšie vzdelávanie v Prahe. Aktuálne sa venuje akademickej činnosti na katedre pedagogiky FF UK.
Online – priamy prenos u vás na monitore
Priamy prenos tohto programu môžete sledovať online z pohodlia vašej kancelárie alebo z domova. Bez nutnosti kamkoľvek dochádzať.
Technické pokyny pre pripojenie k priamemu prenosu od nás obdržíte v predstihu.
K sledovaniu budete potrebovať akékoľvek zariadenie pripojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V priebehu akcie budete môcť klásť lektorovi otázky, na ktoré lektor zodpovie v diskusnej časti.
Počúvanie vám zaistia bežné reproduktory, použitie slúchadiel vám však poskytne väčší komfort.
Ostáva už len slovami klasika popriať:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Tento produkt nie je možné objednať.