Google Analytics 4 – webová analytika po novom (Prebehlo)
Seminár
Pripravte sa na revolúciu vo webovej analytike, ktorú prináša Google Analytics 4.
Koniec súčasnej verzie Google Analytics sa blíži. Už od 1. júla 2023 budú dáta o návštevách prúdiť iba do novej verzie s názvom Google Analytics 4, ktorá je výrazne odlišná. Ukážeme, ako využiť potenciál GA4 a prepojiť ho s ďalšími webovými analytickými nástrojmi pre lepšie pochopenie potrieb zákazníkov. Poskytneme dostatočný priestor na diskusiu a vaše otázky, všetko doplníme aj mnohými návodnými príkladmi.
Termín
Štvrtok, 8. 9. 2022 | 09:00 - 12:00
Nehodí sa vám termín? Nahrávku budete môcť využiť ďalších 14 dní.
Miesto
Online – priamy prenos u vás na monitore
Využite automatickú 10 % zľavu pre našich stálych zákazníkov. Alebo získajte každý 15 % zľavu v prípade, že prihlásite dvoch alebo viacerých účastníkov. Ceny sú uvedené bez DPH.
Detaily
Prednáša
Pokyny
Objednať
ZAMERANIE
Google Analytics už prešiel mnohými evolučnými zmenami a vylepšeniami, jeho nová verzia Google Analytics 4 ale prináša zmeny doslova revolučné a úplne mení pohľad na meranie a dôležité metriky.
Ak chcete získať presnejší pohľad na správanie užívateľov, ukážeme, ako GA4 správne nastaviť z hľadiska merania, cookies aj GDPR . Ukážeme, ktoré analytické prehľady vám poskytnú najviac užitočných informácií, a ktoré naopak môžete vynechať. Predstavíme aj nástroj Google Tag Manager, umožňujúci na web nasadzovať meracie kódy bez zásahu programátora.
KOHO OSLOVÍme
Seminár Google Analytics 4 – webová analytika po novom je určený pre marketingových manažérov a špecialistov, osloví aj majiteľov e-shopov a podnikateľov, ktorí chcú využiť potenciál webu na maximum.
PROGRAM
1. Ako analyticky premýšľať a zostavovať hypotézy
2. Ako zostaviť plán merania
3. Zálohovanie starých Google Analytics - ako neprísť o historické dáta
4. Google Analytics 4 – povie vám (takmer) všetko o návštevníkoch vášho webu
odlišnosti a novinky oproti Universal Analytics
prvé kroky prakticky – ako vytvoriť a nasadiť GA4
najužitočnejšie prehľady
vlastné prehľady a prieskumník užívateľov
prehľad monetizácie – nevyhnutnosť pre každý e-shop
5. Najčastejšie chyby pri prechode na GA4 a ako sa im vyhnúť
6. Google Tag Manager – keď chcete analytiku posunúť ďalej
inštalácia a základné nastavenia Google Tag Managera
odporúčané udalosti a ako ich nastaviť
7. Otázky a diskusia ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ako účastník tejto online akcie získate certifikát o absolvovaní, ktorý môžete uviesť vo svojom CV – v časti o absolvovaných kurzoch a školeniach. V cene je prednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, ako sa pripojiť online k priamemu prenosu tejto akcie, obdržíte v predstihu od nášho zákazníckeho servisu.
KTO PRE VÁS PREDNÁŠA
Ing. David Mynář
David Mynář je spolumajiteľom digitálnej agentúry Fresh Services, kde zároveň riadi aj marketingové oddelenie. Teoretické základy má zo štúdia marketingu na VŠE, praktické skúsenosti získal na viac než stovke menších a väčších projektov. Spolupracuje napríklad so značkami Bioderma, Metrostav Development alebo ERGO Pojišťovna. Skúsenosti má aj s projektami pre verejný sektor, napríklad pre Ministerstvo vnútra, Kraj Vysočina alebo obec Vestec.
Online – priamy prenos u vás na monitore
Priamy prenos tohto programu môžete sledovať online z pohodlia vašej kancelárie alebo z domova. Bez nutnosti kamkoľvek dochádzať.
Technické pokyny pre pripojenie k priamemu prenosu od nás obdržíte v predstihu.
K sledovaniu budete potrebovať akékoľvek zariadenie pripojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V priebehu akcie budete môcť klásť lektorovi otázky, na ktoré lektor zodpovie v diskusnej časti.
Počúvanie vám zaistia bežné reproduktory, použitie slúchadiel vám však poskytne väčší komfort.
Ostáva už len slovami klasika popriať:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".