Home Office – ako ho realizovať z pohľadu Zákonníka práce a GDPR (Prebehlo)
Seminár
Ako nastaviť prácu z domova správne, bezpečne a podľa aktuálnej legislatívy i praxe.
Práca formou home office je benefit, ktorý ponúka stále väčšie množstvo zamestnávateľov. Nastavenie tejto agendy prináša v praxi právne, ako i organizačné úskalia. Nemať zamestnancov prítomných na pracovisku je však výzvou aj z pohľadu kontroly výkonu pracovnej činnosti. Na webinári predstavíme aktuálne otázky ohľadne home office a vaše povinnosti z pohľadu Zákonníka práce a GDPR.
Termín
Utorok, 25. 2. 2025 | 09:00 - 11:00
Nehodí sa vám termín? Nahrávku budete môcť využiť ďalších 14 dní.
Miesto
Online – priamy prenos u vás na monitore
Výhoda
Prihláseným účastníkom ponúkame možnosť poslať svoje otázky vopred.
Ceny sú uvedené bez DPH. Využite automatickú 10 % zľavu pre našich stálych zákazníkov. Alebo získajte každý 15 % zľavu v prípade, že prihlásite dvoch alebo viacerých účastníkov.
Detaily
Prednáša
Pokyny
Objednať
ZAMERANIE
Pri zvyšujúcom sa počte odpracovaných hodín formou home office musíte poznať legislatívnu úpravu či pohľad nariadenia GDPR . Zamestnávateľ potrebuje mať nastavený kontrolný mechanizmus za účelom kontroly výkonu práce zamestnanca a byť si istý bezpečnosťou ochrany osobných údajov.
Na praktických príkladoch preberieme, ako efektívne nastaviť režim home office a aké dokumenty musíte vypracovať , keď si zamestnanec „berie“ agendu domov. Upozorníme na čo myslieť, ak zamestnanec spracúva osobné údaje a ako riešiť bezpečnosť vynesených dát.
KOHO OSLOVÍme
Online seminár Home Office – ako ho realizovať z pohľadu Zákonníka práce a GDPR je určený personalistom a vedúcim pracovníkom, štatutárnym zástupcom a právnikom organizácií súkromného i verejného sektora, ale aj zodpovedným osobám (DPO) pre oblasť ochrany osobných údajov.
PROGRAM
1. Home office v kontexte Zákonníka práce
domácka práca, telepráca a home office – podmienky ich vykonávania
stravovanie zamestnancov pri práci z domu
evidencia práce pri home office
2. Kontrola zamestnancov pri práci z domu
podmienky kontroly podľa Zákonníka práce
podmienky kontroly podľa nariadenia GDPR
3. Home office v kontexte bezpečnosti ochrany osobných údajov
odporúčania pre zamestnávateľa
odporúčania pre zamestnancov
bezpečnostné incidenty podľa nariadenia GDPR a príklady z praxe
4. Diskusia a priestor pre vaše otázky ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ako účastník tejto online akcie získate certifikát o absolvovaní, ktorý môžete uviesť vo svojom CV – v časti o absolvovaných kurzoch a školeniach. V cene je prednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, ako sa pripojiť online k priamemu prenosu tejto akcie, obdržíte v predstihu od nášho zákazníckeho servisu.
KTO PRE VÁS PREDNÁŠA
JUDr. Tatiana Mičudová, PhD.
Pôsobí ako zodpovedná osoba a konzultant pre oblasť ochrany osobných údajov (DPO) aj ako podnikový právnik. Pracovala ako DPO a zodpovedná osoba pre whistleblowing v SOZA a pôsobila aj na Úrade na ochranu osobných údajov SR. V prednáškach (lektor a externý vysokoškolský učiteľ) a publikačnej činnosti sa venuje témam ochrany osobných údajov, whistleblowingu, pracovného práva, autorského práva, občianskeho a správneho práva. Je autorkou viacerých knižných publikácií a článkov a autorkou komentára k zákonu o ochrane oznamovateľov protispoločenskej činnosti.
Online – priamy prenos u vás na monitore
Priamy prenos tohto programu môžete sledovať online z pohodlia vašej kancelárie alebo z domova. Bez nutnosti kamkoľvek dochádzať.
Technické pokyny pre pripojenie k priamemu prenosu od nás obdržíte v predstihu.
K sledovaniu budete potrebovať akékoľvek zariadenie pripojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V priebehu akcie budete môcť klásť lektorovi otázky, na ktoré lektor zodpovie v diskusnej časti.
Počúvanie vám zaistia bežné reproduktory, použitie slúchadiel vám však poskytne väčší komfort.
Ostáva už len slovami klasika popriať:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".