Leadership v kríze – prakticky a zrozumiteľne
Seminár
Ako viesť zamestnancov v ťažkej situácii a ako im oznamovať nepríjemné veci.
Žijeme v neľahkej dobe. Dôsledky pandémie Covid-19, vojna na Ukrajine, energetická kríza, rastúce ceny potravín – tieto a ďalšie faktory vnášajú do každej organizácie prvok neistoty a nestability. V takejto situácii zamestnanci potrebujú lídra, ktorý ich bude schopný krízou zrozumiteľne previesť, vystupovať pred nimi autenticky, ale pritom s plnou autoritou a dôrazom.
Termín
1. blok: streda, 5. 4. 2023 | 10:00 - 12:002. blok: streda, 5. 4. 2023 | 13:00 - 15:00
Nehodí sa vám termín? Nahrávku budete môcť využiť ďalších 14 dní.
Miesto
Online – priamy prenos u vás na monitore
Využite automatickú 10 % zľavu pre našich stálych zákazníkov. Alebo získajte každý 15 % zľavu v prípade, že prihlásite dvoch alebo viacerých účastníkov. Ceny sú uvedené bez DPH.
Detaily
Prednáša
Pokyny
Objednať
ZAMERANIE
Dnešná kríza nás všetkých postavila do úplne novej situácie. Nikto sa na ňu nemohol vopred pripraviť. Existujú ale nepísané pravidlá pre komunikáciu mimoriadnych opatrení , ktoré poznajú odborníci.
Seminár je zameraný na zvládanie role vedúceho pracovníka, ktorý sa musí stať lídrom podniku, organizácie, úradu či svojho oddelenia v čase krízy . Dozviete sa, ako z psychologického hľadiska práve teraz „fungujú“ vaši zamestnanci a ako ich čo najlepšie motivovať a „stabilizovať“, aby prinášali čo najlepšie možné výsledky.
KOHO OSLOVÍme
Online seminár Leadership v kríze – prakticky a zrozumiteľne je určený riaditeľom a všetkým ďalším vedúcim manažérom, ktorí sú zodpovední za podriadených pracovníkov v malých, stredných a veľkých firmách a organizáciách verejného sektora.
PROGRAM
Psychológia zamestnancov v krízovej situácii; čo ich trápi a čo o nich potrebujeme vedieť
Oznamovanie nepríjemných rozhodnutí a informácií; prakticky, vecne, zmysluplne a s prehľadom
Reakcia na zamestnancov pracujúcich pod stresom, ich zvládanie a upokojenie
Autorita manažéra v krízovej situácii: ako ju posilniť a ako ju nestratiť
Presadzovanie rozhodnutí v kríze: čo urobiť, aby ľudia robili to, čo potrebujeme
Reakcia na negatívne informácie a otázky: ako odpovedať, komu a kedy
Smerovanie a motivovanie zamestnancov v krízovej situácii
Priestor pre vaše otázky
ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ako účastník tejto online akcie získate certifikát o absolvovaní, ktorý môžete uviesť vo svojom CV – v časti o absolvovaných kurzoch a školeniach. V cene je prednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, ako sa pripojiť online k priamemu prenosu tejto akcie, obdržíte v predstihu od nášho zákazníckeho servisu.
KTO PRE VÁS PREDNÁŠA
PhDr. Vojtěch Bednář
Firemný sociológ a odborný poradca na témy vnútornej a vonkajšej komunikácie, firemného riadenia a taktiež nových médií. Autor série kníh (o. i. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru ), prevádzkovateľ portálu o riadení a vzťahoch, propagátor slušného obsahového marketingu, vysokoškolský pedagóg. Ako poradca a školiteľ pracoval pre spoločnosti IBM, Economia a ďalšie.
Online – priamy prenos u vás na monitore
Priamy prenos tohto programu môžete sledovať online z pohodlia vašej kancelárie alebo z domova. Bez nutnosti kamkoľvek dochádzať.
Technické pokyny pre pripojenie k priamemu prenosu od nás obdržíte v predstihu.
K sledovaniu budete potrebovať akékoľvek zariadenie pripojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V priebehu akcie budete môcť klásť lektorovi otázky, na ktoré lektor zodpovie v diskusnej časti.
Počúvanie vám zaistia bežné reproduktory, použitie slúchadiel vám však poskytne väčší komfort.
Ostáva už len slovami klasika popriať:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Objednávka
Online seminár: Leadership v kríze – prakticky a zrozumiteľne
Termín: Streda, 5. 4. 2023 Online – priamy prenos u vás na monitore