Lojalita zákazníkov ako svätý grál marketingu (Prebehlo)
Seminár
Nejde len o to získať nových zákazníkov, ale predovšetkým si udržať tých už existujúcich.
Lojalita zákazníka a možnosti jej merania sú doslova svätým grálom marketingu. Na čo sa zamerať, keď nemáte k dispozícii prostriedky na nákladné prieskumy? Ako sa zorientovať v lavíne dát a ktoré riešenie je to správne práve pre vaše podnikanie? Ako nastaviť vernostný program, aby bol naozaj funkčný? Ponúkame vám praktické odporúčania skúsenej odborníčky.
Termín
1. blok: streda, 6. 10. 2021 | 10:00 - 12:002. blok: streda, 6. 10. 2021 | 13:00 - 15:00
Nehodí sa vám termín? Budete môcť využiť nahrávku, ktorú dostanete.
Miesto
Online – priamy prenos u vás na monitore
Využite automatickú 10 % zľavu pre našich stálych zákazníkov. Alebo získajte každý 15 % zľavu v prípade, že prihlásite dvoch alebo viacerých účastníkov. Ceny sú uvedené bez DPH.
Detaily
Prednáša
Pokyny
Objednať
ZAMERANIE
Snahou každého obchodníka je získať nových zákazníkov, ale ešte dôležitejšie je si už existujúcich zákazníkov udržať. Ako spoznáte verného zákazníka a aké nástroje možno využiť na posilnenie lojality? Kritické limity lojality zákazníka sú niekedy v maličkostiach, kde by ste ich ani nehľadali.
Zameriame sa na spôsoby merania lojality a rozvoj existujúcich aj nových vernostných programov . Sústredíme sa na pohľad maloobchodu (retailu), kde musíte byť ako obchodníci obzvlášť flexibilní, aby ste o zákazníkov neprišli. Výklad doplníme mnohých príkladmi z praxe.
KOHO OSLOVÍme
Seminár Lojalita zákazníkov ako svätý grál marketingu je určený obchodným a marketingovým manažérom, manažérom predaja a pracovníkom zákazníckych oddelení. Osloví aj konateľov a riaditeľov.
PROGRAM
Prečo je lojalita zákazníkov kľúčová
Špecifiká slovenského a českého zákazníka v kocke
Nástroje merania lojality zákazníka
Ako v praxi posilňovať lojalitu zákazníka
Ako si vybrať vhodné riešenie na posilnenie lojality a rozvíjať ho
Zavádzanie vernostného programu krok za krokom
Vernostný program ako vaša konkurenčná výhoda
Kedy je lepšie udržať si zákazníka a kedy sa zamerať na nového
Príklady z praxe a riešenia veľkého aj malého rozsahu
Otázky a diskusia
ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ako účastník tejto online akcie získate certifikát o absolvovaní, ktorý môžete uviesť vo svojom CV – v časti o absolvovaných kurzoch a školeniach. V cene je prednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, ako sa pripojiť online k priamemu prenosu tejto akcie, obdržíte v predstihu od nášho zákazníckeho servisu.
KTO PRE VÁS PREDNÁŠA
Ing. Patricia Jakešová
Patricia Jakešová je odborníčkou v oblasti retail manažmentu. Počas tridsaťročnej kariéry pôsobila vo vedúcich pozíciách popredných medzinárodných maloobchodných spoločností na českom aj slovenskom trhu. V súčasnosti zastáva pozíciu obchodnej a marketingovej riaditeľky v spoločnosti U&SLUNO. Je garantom predmetu Retail management na Vysokej škole finančnej a správnej v Prahe a pedagogicky pôsobí aj na Vysokej škole ekonomickej v Prahe. Špecializuje sa na predajné procesy, obeh a nákup tovaru, riadenie sortimentového portfólia, category management a na riešenia, ktoré využívajú automatizáciu a umelú inteligenciu v obchode.
Online – priamy prenos u vás na monitore
Priamy prenos tohto programu môžete sledovať online z pohodlia vašej kancelárie alebo z domova. Bez nutnosti kamkoľvek dochádzať.
Technické pokyny pre pripojenie k priamemu prenosu od nás obdržíte v predstihu.
K sledovaniu budete potrebovať akékoľvek zariadenie pripojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V priebehu akcie budete môcť klásť lektorovi otázky, na ktoré lektor zodpovie v diskusnej časti.
Počúvanie vám zaistia bežné reproduktory, použitie slúchadiel vám však poskytne väčší komfort.
Ostáva už len slovami klasika popriať:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".