Marketing na Instagrame - ako na to (Prebehlo)
Seminár
Účinná stratégia na využitie Instagramu pre zvýšenie predaja a budovanie značky.
Dominantným hráčom sociálnych sietí je stále Facebook, cieľovú skupinu do 30 rokov však už dnes musíte hľadať inde - na Instagrame. A recept na úspech je tu úplne iný ako na Facebooku. Chcete, aby váš obsah na Instagrame užívateľov zaujal na prvý pohľad a zároveň mal merateľné výsledky? Ponúkame užitočné nástroje a odporúčania od dvojice marketérov - skúseného stratéga a kreatívnej instagramovej špecialistky.
Termín
1. blok: štvrtok, 22. 4. 2021 | 10:00 - 12:002. blok: štvrtok, 22. 4. 2021 | 13:00 - 15:00
Nehodí sa vám termín? Budete môcť využiť nahrávku, ktorú dostanete.
Miesto
Online – priamy prenos u vás na monitore
Využite automatickú 10 % zľavu pre našich stálych zákazníkov. Alebo získajte každý 15 % zľavu v prípade, že prihlásite dvoch alebo viacerých účastníkov. Ceny sú uvedené bez DPH.
Detaily
Prednáša
Pokyny
Objednať
ZAMERANIE
Využívanie Instagramu pre marketingové a PR účely je dnes bežnou realitou - ako ale vytvoriť atraktívny obsah, osloviť s ním tých správnych užívateľov a zároveň dosiahnuť merateľné výsledky? Šetrite úsilím, časom a peniazmi.
Ukážeme vám ako nastaviť proces tvorby obsahu, propagácie a vyhodnocovania aktivít na Instagrame tak, aby na seba jednotlivé kroky logicky naväzovali. Predstavíme si aj aktuálne trendy a menej známe funkcie, ktoré Instagram firmám ponúka.
KOHO OSLOVÍme
Online seminár Marketing na Instagrame - ako na to je určený marketingovým manažérom, content manažérom, správcom sociálnych sietí, pracovníkom PR a všetkým, ktorí chcú využívať Instagram efektívnejšie, strategicky a merateľne.
PROGRAM
Instagram v číslach a jeho miesto v marketingovom mixe
Založenie profilu na Instagrame a prvé kroky
Platená propagácia obsahu a využitie Instagramu pre reklamu
Analytika a reportovanie - ako zistiť, čo funguje a prehľadne to prezentovať kolegom, klientom alebo vedeniu
Aktuálne trendy a „best practices“ na Instagrame
Kreatíva a plánovanie obsahu - príspevky, Stories, IGTV
Budovanie komunity verných sledujúcich
Spolupráca s influencermi - základné pravidlá
ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ako účastník tejto online akcie získate certifikát o absolvovaní, ktorý môžete uviesť vo svojom CV – v časti o absolvovaných kurzoch a školeniach. V cene je prednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, ako sa pripojiť online k priamemu prenosu tejto akcie, obdržíte v predstihu od nášho zákazníckeho servisu. Akcia prebieha v českom jazyku.
KTO PRE VÁS PREDNÁŠA
Ing. David Mynář
David Mynář je spolumajiteľom digitálnej agentúry Fresh Services, kde zároveň riadi aj marketingové oddelenie. Teoretické základy má zo štúdia marketingu na VŠE, praktické skúsenosti získal na viac než stovke menších a väčších projektov. Spolupracuje napríklad so značkami Bioderma, Metrostav Development alebo ERGO Pojišťovna. Skúsenosti má aj s projektami pre verejný sektor, napríklad pre Ministerstvo vnútra, Kraj Vysočina alebo obec Vestec.
Nicole Hubičková
Nicole Hubičková študovala grafiku, dizajn a tvorivé písanie, a tieto tri odvetvia každý deň prepája vo svojich projektoch na sociálnych sieťach. Praktické skúsenosti získala ako redaktorka, copywriterka a potom ako expert na sociálne siete v marketingovej agentúre Fresh Services. Okrem tvorby kreatívneho obsahu sa podieľa aj na tvorbe marketingových stratégií.
Online – priamy prenos u vás na monitore
Priamy prenos tohto programu môžete sledovať online z pohodlia vašej kancelárie alebo z domova. Bez nutnosti kamkoľvek dochádzať.
Technické pokyny pre pripojenie k priamemu prenosu od nás obdržíte v predstihu.
K sledovaniu budete potrebovať akékoľvek zariadenie pripojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V priebehu akcie budete môcť klásť lektorovi otázky, na ktoré lektor zodpovie v diskusnej časti.
Počúvanie vám zaistia bežné reproduktory, použitie slúchadiel vám však poskytne väčší komfort.
Ostáva už len slovami klasika popriať:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".