Marketing na Instagrame - best practice pre firmy (Prebehlo)
Seminár
Účinná stratégia na využitie Instagramu na zvýšenie predaja a budovanie značky.
Sociálne siete sa po raketovom nástupe stali každodenným nástrojom marketingovej komunikácie. Dominantným hráčom je stále Facebook, cieľovú skupinu do 30 rokov však už dnes musíte hľadať inde - na Instagrame. A recept na úspech je tú úplne iný ako na Facebooku. Ponúkame vám k tomu užitočné nástroje a odporúčania.
Termín
Streda, 24. 6. 2020 | 10:00 - 12:00
Miesto
Online – priamy prenos u vás na monitore
Ceny sú uvedené bez DPH. Využite automatickú 10 % zľavu pre našich stálych zákazníkov. Alebo získajte každý 15 % zľavu v prípade, že prihlásite dvoch alebo viacerých účastníkov. V prípade, že sa vám nehodí termín, budete môcť využiť nahrávku, ktorú dostanete.
Detaily
Prednáša
Pokyny
Objednať
ZAMERANIE
Využívanie Instagramu pre marketingové a PR účely je dnes bežnou realitou - ako ale vytvoriť atraktívny obsah, osloviť ním tých správnych užívateľov a zároveň dosiahnuť merateľné výsledky? Šetrite úsilím, časom a peniazmi.
Ukážeme vám ako nastaviť proces tvorby obsahu, propagácie a vyhodnocovania aktivít na Instagrame tak, aby na seba jednotlivé kroky nadväzovali. Predstavíme si aj aktuálne trendy a menej známe funkcie, ktoré Instagram firmám ponúka.
KOHO OSLOVÍme
Online seminár Marketing na Instagrame - best practice pre firmy je určený marketingovým manažérom, content manažérom, správcom sociálnych sietí, pracovníkom PR a všetkým, ktorí chcú využívať Instagram efektívnejšie, strategicky a merateľne.
PROGRAM
Instagram a jeho miesto v marketingovom mixe
Založenie profilu na Instagrame a voľba jeho náplne tak, aby zaujal
Kreatíva a plánovanie obsahu - príspevky, Stories, IGTV
Platená propagácia obsahu a e-shop na Instagrame
Spolupráca s influencermi - základné pravidlá
Aktuálne trendy a „best practices“ na Instagrame
Analytika a reporty - ako zistiť, čo funguje a prehľadne to prezentovať kolegom, klientom alebo vedeniu
Priestor pre vaše otázky
ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ako účastník tejto online akcie získate certifikát o absolvovaní, ktorý môžete uviesť vo svojom CV – v časti o absolvovaných kurzoch a školeniach. V cene je prednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, ako sa pripojiť online k priamemu prenosu tejto akcie, obdržíte v predstihu od nášho zákazníckeho servisu.
KTO PRE VÁS PREDNÁŠA
Ing. David Mynář
David Mynář je spolumajiteľom digitálnej agentúry Fresh Services, kde zároveň riadi aj marketingové oddelenie. Teoretické základy má zo štúdia marketingu na VŠE, praktické skúsenosti získal na viac než stovke menších a väčších projektov. Spolupracuje napríklad so značkami Bioderma, Metrostav Development alebo ERGO Pojišťovna. Skúsenosti má aj s projektami pre verejný sektor, napríklad pre Ministerstvo vnútra, Kraj Vysočina alebo obec Vestec.
Online – priamy prenos u vás na monitore
Priamy prenos tohto programu môžete sledovať online z pohodlia vašej kancelárie alebo z domova. Bez nutnosti kamkoľvek dochádzať.
Technické pokyny pre pripojenie k priamemu prenosu od nás obdržíte v predstihu.
K sledovaniu budete potrebovať akékoľvek zariadenie pripojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V priebehu akcie budete môcť klásť lektorovi otázky, na ktoré lektor zodpovie v diskusnej časti.
Počúvanie vám zaistia bežné reproduktory, použitie slúchadiel vám však poskytne väčší komfort.
Ostáva už len slovami klasika popriať:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".