PR komunikácia v krízovej situácii
Seminár
Princípy dobre pripravenej krízovej komunikácie, alebo čo v citlivých situáciách funguje a čo škodí.
Kontaktov s verejnosťou pribúda geometrickým radom. Ide o viac kanálov, ktorými sa na vás valí viac problémov, alebo ide o príležitosť, ako nepríjemnosti efektívne vyriešiť? V krízovej situácii rozhoduje prvých 24 hodín verejného záujmu. Zodpovieme kľúčové otázky: kedy, kde a ako zverejniť problém. Čo hovoriť a čo nehovoriť. Ako si poradiť s nepríjemnými otázkami a ako sa stať lídrami príbehu, ktorý by sa inak rozvíjal proti nám.
Termín
Streda, 21. 6. 2023 | 10:00 - 12:00
Nehodí sa vám termín? Nahrávku budete môcť využiť ďalších 14 dní.
Miesto
Online – priamy prenos u vás na monitore
Ceny sú uvedené bez DPH. Využite automatickú 10 % zľavu pre našich stálych zákazníkov. Alebo získajte každý 15 % zľavu v prípade, že prihlásite dvoch alebo viacerých účastníkov.
Detaily
Prednáša
Pokyny
Objednať
ZAMERANIE
Komunikácia s verejnosťou je vystavená permanentnému riziku nedorozumenia, dezinformácií a útokov, ktorým nezabránime, ale na ktoré môžeme byť pripravení. Riadenie komunikácie s verejnosťou je v krízových situáciách rozhodujúcim faktorom pre ďalší osud firiem aj inštitúcií.
Využitím princípov a zásad krízovej komunikácie zaistíte vašej organizácii konkurenčnú výhodu, pretože práve jej bezchybné zvládnutie posilňuje reputáciu u verejnosti. Ustať krízu je výhodnejšie ako zostať neviditeľný. Ukážeme, ako včas rozoznať skutočný problém od planého poplachu a že prílišné sebavedomie sa v kríze často vracia ako bumerang.
KOHO OSLOVÍme
Seminár PR komunikácia v krízovej situácii je určený pre vedúci manažment firiem a inštitúcií, pre PR manažérov a tlačových hovorcov.
PROGRAM
Ciele a princípy komunikácie v kríze a ako sa na to pripraviť
Zásady, ktoré fungujú – kedy hovoriť, kto to má hovoriť, o čom hovoriť a o čom mlčať
Príprava na krízovú komunikáciu – tím, plán a činnosti v „dobách mieru“
Sociálne médiá – hrozba alebo príležitosť
Sealing ako bodka za krízou – pozbierajme úrodu, ktorú sme dobrou krízovou komunikáciou zasiali
Diskusia a príklady – čo nás čaká v najbližšej dobe, v čom sú dnešné mediálne konflikty poučné
Otázky a diskusia
ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ako účastník tejto online akcie získate certifikát o absolvovaní, ktorý môžete uviesť vo svojom CV – v časti o absolvovaných kurzoch a školeniach. V cene je prednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, ako sa pripojiť online k priamemu prenosu tejto akcie, obdržíte v predstihu od nášho zákazníckeho servisu.
KTO PRE VÁS PREDNÁŠA
Ing. Martin Švehla
Martin Švehla pôsobil 15 rokov ako ekonomický redaktor vo spravodajstve Československej televízie, 10 rokov ako hovorca Českej národnej banky. Bol obchodným riaditeľom Českej televízie, viceprezidentom Citibank CZ a teraz pôsobí ako ekonomický a mediálny poradca, pedagóg a publicista.
Online – priamy prenos u vás na monitore
Priamy prenos tohto programu môžete sledovať online z pohodlia vašej kancelárie alebo z domova. Bez nutnosti kamkoľvek dochádzať.
Technické pokyny pre pripojenie k priamemu prenosu od nás obdržíte v predstihu.
K sledovaniu budete potrebovať akékoľvek zariadenie pripojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V priebehu akcie budete môcť klásť lektorovi otázky, na ktoré lektor zodpovie v diskusnej časti.
Počúvanie vám zaistia bežné reproduktory, použitie slúchadiel vám však poskytne väčší komfort.
Ostáva už len slovami klasika popriať:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Objednávka
Online seminár: PR komunikácia v krízovej situácii
Termín: Streda, 21. 6. 2023 Online – priamy prenos u vás na monitore