Pracovné porady – návody na efektívne riadenie
Seminár
Využite čas na poradách nielen na odovzdávanie informácií, ale aj na tímovú spoluprácu a motiváciu.
Pracovné porady majú vo väčšine pracovných tímov zlú povesť. Pokiaľ sú neefektívne riadené, skĺzavajú k formalizmu a bývajú považované za mrhanie časom. Ako čas na poradách využiť na maximum a urobiť z nich skutočne užitočné stretnutia? Či už sa schádzate „naživo“ alebo v online prostredí, ponúkame vám osvedčené tipy, ktoré vám pomôžu realizovať porady časovo úsporne, a navyše s pridanou hodnotou vyššej motivácie vášho pracovného tímu.
Termín
Štvrtok, 11. 9. 2025 | 09:00 - 12:00
Nehodí sa vám termín? Nahrávku budete môcť využiť ďalších 14 dní.
Miesto
Online – priamy prenos u vás na monitore
Ceny sú uvedené bez DPH. Využite automatickú 10 % zľavu pre našich stálych zákazníkov. Alebo získajte každý 15 % zľavu v prípade, že prihlásite dvoch alebo viacerých účastníkov.
Detaily
Prednáša
Pokyny
Objednať
ZAMERANIE
Pracovné porady sú niekedy vnímané ako strata času, ktorá neprináša žiadne výsledky. Porady online síce určitý čas ušetria, ale neosobné prostredie má zase svoje špecifické problémy. Máme pre vás užitočné odporúčania, vďaka ktorým dokážete porady naživo aj online lepšie plánovať, riadiť aj smerovať k určenému cieľu.
Ukážeme, ako porady pripraviť, koordinovať a viesť tak, aby boli prínosné pre všetkých zúčastnených. Zameriame sa na rôzne druhy porád a ich špecifiká, na účastníkov porád a ich zapojenie. Naučíme sa, ako v obmedzenom čase dať všetkým priestor na vyjadrenie, ako zvládať námietky aj delegovať úlohy.
KOHO OSLOVÍme
Seminár Pracovné porady – návody na efektívne riadenie je určený pre vedúcich tímov, pre projektových manažérov aj pre pracovníkov, ktorí sa na vedúcu úlohu pripravujú.
PROGRAM
Aký zmysel a účel majú porady
Cieľ porady a očakávaný prínos
Špecifiká a zákernosti online porád
Ako sa pripraviť pred poradou
Desatoro praktických zásad komunikácie na poradách
Zapojenie účastníkov – tipy a triky, ako nabúrať pasivitu
Vedenie konštruktívnej diskusie – ako dať priestor všetkým, a pritom šetriť čas
Zvládanie námietok – predchádzame konfliktom
Formulácia záverov z porady a delegácie úloh
ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ako účastník tejto online akcie získate certifikát o absolvovaní, ktorý môžete uviesť vo svojom CV – v časti o absolvovaných kurzoch a školeniach. V cene je prednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, ako sa pripojiť online k priamemu prenosu tejto akcie, obdržíte v predstihu od nášho zákazníckeho servisu.
KTO PRE VÁS PREDNÁŠA
Ing. Kateřina Legnerová, Ph.D., MBA
Kateřina Legnerová má dlhoročné skúsenosti z oblasti vedenia ľudí aj riadenia ľudských zdrojov. Dvadsať rokov pôsobila na manažérskych pozíciách vo finančnom sektore vrátane pozície personálnej riaditeľky. V súčasnej dobe sa venuje poradenstvu a školiacej činnosti v oblasti personalistiky a manažmentu. Vyučuje personálne riadenie na VŠE a UK v Prahe, aktívne školí personalistov aj manažérov.
Online – priamy prenos u vás na monitore
Priamy prenos tohto programu môžete sledovať online z pohodlia vašej kancelárie alebo z domova. Bez nutnosti kamkoľvek dochádzať.
Technické pokyny pre pripojenie k priamemu prenosu od nás obdržíte v predstihu.
K sledovaniu budete potrebovať akékoľvek zariadenie pripojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V priebehu akcie budete môcť klásť lektorovi otázky, na ktoré lektor zodpovie v diskusnej časti.
Počúvanie vám zaistia bežné reproduktory, použitie slúchadiel vám však poskytne väčší komfort.
Ostáva už len slovami klasika popriať:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Objednávka
Online seminár: Pracovné porady – návody na efektívne riadenie
Termín: Štvrtok, 11. 9. 2025 Online – priamy prenos u vás na monitore