Retencia zákazníkov v online obchode (Prebehlo)
Seminár
Nejde len o to získať nových zákazníkov, ale predovšetkým si udržať tých existujúcich.
Či už ste skúsenými prevádzkovateľmi online obchodu alebo vás k e-commerce priviedlo uzavretie kamennej predajne kvôli pandémii, určite vás zaujíma, ako si zákazníkov v online obchode udržať a neprísť o nich. Ponúkame vám praktické odporúčania skúsenej odborníčky. Zameriame sa s ňou na aktuálne trendy v oblasti riadenia vzťahov so zákazníkmi.
Termín
1. blok: štvrtok, 10. 6. 2021 | 09:00 - 11:002. blok: štvrtok, 10. 6. 2021 | 12:00 - 14:00
Nehodí sa vám termín? Budete môcť využiť nahrávku, ktorú dostanete.
Miesto
Online – priamy prenos u vás na monitore
Využite automatickú 10 % zľavu pre našich stálych zákazníkov. Alebo získajte každý 15 % zľavu v prípade, že prihlásite dvoch alebo viacerých účastníkov. Ceny sú uvedené bez DPH.
Detaily
Prednáša
Pokyny
Objednať
ZAMERANIE
Snahou každého obchodníka je získať nových zákazníkov. Ale ešte dôležitejšie je si už existujúcich zákazníkov aj udržať. Význam retencie zákazníkov zdôraznila hlavne koronakríza . Ako si teda zákazníkov v online prostredí udržať?
Zameriame sa na spôsoby riadenia online obchodu vo vzťahu k zákazníkom . Sústredíme sa na pohľad maloobchodu (retailu), kde musíte byť ako obchodníci obzvlášť flexibilní, aby ste o zákazníkov neprišli. Výklad doplníme mnohými príklady z praxe.
KOHO OSLOVÍme
Seminár Retencia zákazníkov v online obchode je určený obchodným a marketingovým manažérom, manažérom predaja a pracovníkom zákazníckych oddelení. Osloví aj konateľov a riaditeľov.
PROGRAM
Vplyvy rozvoja e-commerce: omnichannel a multichannel
Ako efektívne kombinovať predaj v kamennom obchode a online predaj
Úloha Marketplace – kamenná predajňa vs. e-shop
Category management – nastavenie sortimentu v e-shope
Ukazovatele obchodného správania spotrebiteľa v e-commerce prostredí a jeho interpretácia
Ako pracovať s dátami a ich úloha v e-commerce
Úloha informačných systémov v e-commerce – umelá inteligencia, strojové učenie, robotizácia a automatizácia, to všetko vo vzťahu k zákazníkom
Kombinácia predajných kanálov a riadenia vzťahu so zákazníkmi
Trendy rozvoja e-commerce – marketing, práca s dátami a ROI marketingové kampane
Otázky a diskusia
ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ako účastník tejto online akcie získate certifikát o absolvovaní, ktorý môžete uviesť vo svojom CV – v časti o absolvovaných kurzoch a školeniach. V cene je prednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, ako sa pripojiť online k priamemu prenosu tejto akcie, obdržíte v predstihu od nášho zákazníckeho servisu. Akcia prebieha v českom jazyku.
KTO PRE VÁS PREDNÁŠA
Ing. Patricia Jakešová
Patricia Jakešová je odborníčkou v oblasti retail manažmentu. Počas tridsaťročnej kariéry pôsobila vo vedúcich pozíciách popredných medzinárodných maloobchodných spoločností na českom aj slovenskom trhu. V súčasnosti zastáva pozíciu obchodnej a marketingovej riaditeľky v spoločnosti U&SLUNO. Je garantom predmetu Retail management na Vysokej škole finančnej a správnej v Prahe a pedagogicky pôsobí aj na Vysokej škole ekonomickej v Prahe. Špecializuje sa na predajné procesy, obeh a nákup tovaru, riadenie sortimentového portfólia, category management a na riešenia, ktoré využívajú automatizáciu a umelú inteligenciu v obchode.
Online – priamy prenos u vás na monitore
Priamy prenos tohto programu môžete sledovať online z pohodlia vašej kancelárie alebo z domova. Bez nutnosti kamkoľvek dochádzať.
Technické pokyny pre pripojenie k priamemu prenosu od nás obdržíte v predstihu.
K sledovaniu budete potrebovať akékoľvek zariadenie pripojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V priebehu akcie budete môcť klásť lektorovi otázky, na ktoré lektor zodpovie v diskusnej časti.
Počúvanie vám zaistia bežné reproduktory, použitie slúchadiel vám však poskytne väčší komfort.
Ostáva už len slovami klasika popriať:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Tento produkt nie je možné objednať.