Správa registratúry bezpečne, moderne a rýchlo (Prebehlo)
Seminár
Komplexný pohľad na starostlivosť o registratúru organizácie v aktuálnej dobe.
Optimálne nastaviť procesy vlastného registratúrneho systému tak, aby boli jednak v súlade s legislatívou, ale tiež aby boli praktické a použiteľné, môže byť pomerne náročné. Ukážeme si, ako k tejto problematike pristúpiť tak, aby správa registratúry vo Vašej organizácii bola efektívnejšia, racionálnejšia a celkovo jednoduchšia. Aj zložité veci sa totiž dajú robiť s ľahkosťou, ak vieme, ako na to.
Termín
Štvrtok, 30. 9. 2021 | 09:30 - 12:30
Nehodí sa vám termín? Budete môcť využiť nahrávku, ktorú dostanete.
Miesto
Online – priamy prenos u vás na monitore
Výhoda
Prihláseným účastníkom ponúkame možnosť poslať svoje otázky vopred.
Využite automatickú 10 % zľavu pre našich stálych zákazníkov. Alebo získajte každý 15 % zľavu v prípade, že prihlásite dvoch alebo viacerých účastníkov. Ceny sú uvedené bez DPH.
Detaily
Prednáša
Pokyny
Objednať
ZAMERANIE
Správa registratúry spravidla predstavuje samostatný informačný systém, či už klasický papierový, elektronický, alebo ich kombináciu. V praxi sa často vyskytujú problémy už aj so základnými úkonmi pri práci s registratúrou – pracovníci tápu ohľadom správnosti zvolených postupov a ich súladu s internými predpismi, resp. s platnou legislatívou.
V rámci seminára si ukážeme, ako správne budovať vlastný informačný systém, ktorý zabezpečí efektívnu a správnu prácu s registratúrou, resp. archívom. Poskytneme Vám tiež odpovede na aktuálne otvorené procesné a organizačné otázky v tejto oblasti.
KOHO OSLOVÍme
Seminár Správa registratúry bezpečne, moderne a rýchlo je určený pre všetkých určených správcov registratúry, pracujúcich pre akúkoľvek verejnú organizáciu, najmä však pre orgány štátnej správy a samosprávy.
PROGRAM
Určenie zásad správy registratúry
Právne predpisy a základné pojmy – aktuálne
Manipulácia s registratúrnymi záznamami – elektronicky, v listinnej forme, kombinovane
Ako má správne prebiehať činnosť registratúrneho strediska a príručných registratúr
Ako pripraviť vyraďovacie konanie a správne vyradiť registratúrne záznamy
Správa registratúry vo vzťahu k ochrane osobných údajov
Spolupráca so štátnym odborným dozorom – ako si splniť všetky povinnosti správne a včas
Ako ochrániť Vašu registratúru pred rôznymi rizikami
Čo v prípade, že Vám registratúru spravuje iná osoba – vzájomné práva a povinnosti
Príklady používaných formulárov v zmysle platnej vykonávacej vyhlášky
Diskusia
ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ako účastník tejto online akcie získate certifikát o absolvovaní, ktorý môžete uviesť vo svojom CV – v časti o absolvovaných kurzoch a školeniach. V cene je prednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, ako sa pripojiť online k priamemu prenosu tejto akcie, obdržíte v predstihu od nášho zákazníckeho servisu.
KTO PRE VÁS PREDNÁŠA
Ing. Miroslav Majtáz, MBA
Miroslav Majtáz sa viac ako 25 rokov venuje odbornej, poradenskej a lektorskej činnosti v oblasti správy registratúry pre subjekty zo všetkých oblastí verejného aj súkromného sektora. Je členom Slovenskej asociácie malých a stredných podnikov a živnostníkov, kde pôsobí ako lektor. Je autorom projektu certifikovaného vzdelávania orgánov verejnej moci v spolupráci s MV SR, ako aj s príslušnými štátnymi archívmi.
Online – priamy prenos u vás na monitore
Priamy prenos tohto programu môžete sledovať online z pohodlia vašej kancelárie alebo z domova. Bez nutnosti kamkoľvek dochádzať.
Technické pokyny pre pripojenie k priamemu prenosu od nás obdržíte v predstihu.
K sledovaniu budete potrebovať akékoľvek zariadenie pripojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V priebehu akcie budete môcť klásť lektorovi otázky, na ktoré lektor zodpovie v diskusnej časti.
Počúvanie vám zaistia bežné reproduktory, použitie slúchadiel vám však poskytne väčší komfort.
Ostáva už len slovami klasika popriať:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".