Správa registratúry pre rok 2023 (Prebehlo)
Seminár
Praktický návod na správu dokumentov vo vašej organizácii – efektívne a podľa najnovšej legislatívy
Spisová a archívna služba v organizáciách verejného sektora často stojí na okraji záujmu. Pritom je to náročná práca vyžadujúca monitoring aktuálnej legislatívy a pružné zavádzanie zmien do chodu organizácie. Pomôžeme vám zorientovať sa v zmenách, ktoré priniesla elektronizácia a predstavíme aj najčastejšie nedostatky v praxi, aby bola správa registratúry u vás efektívnejšia a celkovo jednoduchšia.
Termín
1. blok: streda, 4. 1. 2023 | 09:00 - 11:002. blok: streda, 4. 1. 2023 | 12:00 - 14:00
Nehodí sa vám termín? Nahrávku budete môcť využiť ďalších 14 dní.
Miesto
Online – priamy prenos u vás na monitore
Výhoda
Prihláseným účastníkom ponúkame možnosť poslať svoje otázky vopred.
Využite automatickú 10 % zľavu pre našich stálych zákazníkov. Alebo získajte každý 15 % zľavu v prípade, že prihlásite dvoch alebo viacerých účastníkov. Ceny sú uvedené bez DPH.
Detaily
Prednáša
Pokyny
Objednať
ZAMERANIE
Byť zodpovedný za správu registratúry a archiváciu v organizácii znamená sústavne sledovať meniacu sa legislatívu a zároveň mať dokonalý prehľad o tom, akým spôsobom dokumenty obiehaj ú, lepšie povedané majú obiehať.
Prejdeme si celú cestu dokumentu od jeho prijatia / vzniku až po jeho vyradenie. Zhrnieme zásady efektívneho vedenia registratúry v praxi a poradíme vám, ako si individuálne nastaviť systém obehu dokumentov vo vašej organizácii tak, aby vás časovo čo najmenej zaťažoval.
KOHO OSLOVÍme
Seminár Správa registratúry pre rok 2023 je určený pre všetkých určených správcov registratúry pracujúcich pre akúkoľvek verejnú organizáciu, najmä však pre orgány štátnej správy a samosprávy.
PROGRAM
Novela zákona č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach
Vyhláška č. 49/2019 – zmeny v registratúrnych poriadkoch v praxi
Vyhláška č. 68 zo 4. marca 2022 – zmeny niektorých úložných lehôt
Evidovanie a ukladanie elektronických a listinných záznamov – najčastejšie nedostatky
e-Government a správa záznamov – zásady, možnosti, prax, agendové systémy
Tvorba neelektronického, elektronického a kombinovaného spisu
Zaradenie spisov do vecných skupín, registratúrny plán – najčastejšie chyby
Ukladanie elektronických a neelektronických spisov v príručnej registratúre
Vyraďovanie záznamov – elektronické vyraďovacie konanie – povinnosti verejnej správy
Otázky a diskusia
ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ako účastník tejto online akcie získate certifikát o absolvovaní, ktorý môžete uviesť vo svojom CV – v časti o absolvovaných kurzoch a školeniach. V cene je prednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, ako sa pripojiť online k priamemu prenosu tejto akcie, obdržíte v predstihu od nášho zákazníckeho servisu.
KTO PRE VÁS PREDNÁŠA
PhDr. Veronika Nováková, PhD.
Veronika Nováková študovala archívnictvo na UK v Bratislave a venuje sa tomuto odboru celý život. Od ukončenia štúdia pracovala ako archivárka a neskôr riaditeľka archívu v Šali. V rokoch 1994-2006 bola predsedníčkou Spoločnosti slovenských archivárov a od roku 2016 je jej čestnou predsedníčkou. Vyučovala externe archívnictvo a PVH na UK v Bratislave a v súčasnosti vyučuje externe na Trnavskej univerzite. Popritom lektoruje a je členkou komisie na prípravu zákona o archívoch a registratúrach.
Online – priamy prenos u vás na monitore
Priamy prenos tohto programu môžete sledovať online z pohodlia vašej kancelárie alebo z domova. Bez nutnosti kamkoľvek dochádzať.
Technické pokyny pre pripojenie k priamemu prenosu od nás obdržíte v predstihu.
K sledovaniu budete potrebovať akékoľvek zariadenie pripojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V priebehu akcie budete môcť klásť lektorovi otázky, na ktoré lektor zodpovie v diskusnej časti.
Počúvanie vám zaistia bežné reproduktory, použitie slúchadiel vám však poskytne väčší komfort.
Ostáva už len slovami klasika popriať:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Tento produkt nie je možné objednať.