Menu

Moduly kurzu Firemná kultúra – súčasť budovania brandu

1) Online seminár: utorok, 1. 4. 2025 
Zoznámenie s konceptom firemnej kultúry
  • Definícia firemnej kultúry
  • Vedomá a nevedomá firemná kultúra a ich vzájomné ovplyvnenie
  • Prvky firemnej kultúry (symboly, rituály, hodnoty)
  • Typológia firemnej kultúry
  • Negatívne typy firemnej kultúry
  • Predpoklady silnej firemnej kultúry
  • Kto sú tvorcovia firemnej kultúry v organizácii

Distančné samoštúdium: 2. 4. – 21. 4. 2025 
  • S využitím informácií získaných na prvom seminári vypracovať úvodný popis firemnej kultúry vo vašej domovskej organizácii

2) Online seminár: utorok, 22. 4. 2025 
Firemná kultúra ako motivačný faktor
  • Faktory ovplyvňujúce pracovnú spokojnosť, zdravie a pohodu zamestnancov
  • Celkové vnímanie organizácie na trhu
  • Tímová spolupráca – aké konanie je odmeňované, postihované alebo tolerované
  • Identita a hodnoty – vzťah ľudí k organizácii a jej prezentácii
  • Inovácia, kreativita a udržateľný rast
  • Motivácia zamestnancov a nábor talentov
  • Zákaznícka spokojnosť ako prvok firemnej kultúry

Dištančné samoštúdium:
23. 4. – 12. 5. 2025 
  • S využitím získaných znalostí urobiť dotazníkovú akciu spokojnosti zamestnancov vo vašej domovskej organizácii

3) Online seminár: utorok, 13. 5. 2025 
Čas na zmenu firemnej kultúry
  • Dobrovoľná alebo vynútená zmena a ich šanca na úspech
  • Vplyv zásadnej organizačnej zmeny na vnímanie firemnej kultúry – fúzie, zmena vlastníckej štruktúry alebo akvizícia
  • Evaluácia zmeny s ohľadom na budúcu úspešnosť v dlhodobom a krátkodobom horizonte
  • Zmena nastavenia misie a vízie spoločnosti
  • Vyhodnotenie samoštúdia – dotazníkovej ankety spokojnosti zamestnancov
  • 5 postupných krokov pri zmene firemnej kultúry

Záver – online test – certifikát

Termín vyhotovenia testu, ktorý sa robí online, závisí len na vašich časových možnostiach – môžete tak urobiť kedykoľvek počas desiatich dní od skončenia kurzu.

Hore