Moduly kurzu Firemná kultúra – súčasť budovania brandu
1) Online seminár: utorok, 1. 4. 2025
Zoznámenie s konceptom firemnej kultúry
- Definícia firemnej kultúry
- Vedomá a nevedomá firemná kultúra a ich vzájomné ovplyvnenie
- Prvky firemnej kultúry (symboly, rituály, hodnoty)
- Typológia firemnej kultúry
- Negatívne typy firemnej kultúry
- Predpoklady silnej firemnej kultúry
- Kto sú tvorcovia firemnej kultúry v organizácii
Distančné samoštúdium: 2. 4. – 21. 4. 2025
- S využitím informácií získaných na prvom seminári vypracovať úvodný popis firemnej kultúry vo vašej domovskej organizácii
2) Online seminár: utorok, 22. 4. 2025
Firemná kultúra ako motivačný faktor
- Faktory ovplyvňujúce pracovnú spokojnosť, zdravie a pohodu zamestnancov
- Celkové vnímanie organizácie na trhu
- Tímová spolupráca – aké konanie je odmeňované, postihované alebo tolerované
- Identita a hodnoty – vzťah ľudí k organizácii a jej prezentácii
- Inovácia, kreativita a udržateľný rast
- Motivácia zamestnancov a nábor talentov
- Zákaznícka spokojnosť ako prvok firemnej kultúry
Dištančné samoštúdium: 23. 4. – 12. 5. 2025
- S využitím získaných znalostí urobiť dotazníkovú akciu spokojnosti zamestnancov vo vašej domovskej organizácii
3) Online seminár: utorok, 13. 5. 2025
Čas na zmenu firemnej kultúry
- Dobrovoľná alebo vynútená zmena a ich šanca na úspech
- Vplyv zásadnej organizačnej zmeny na vnímanie firemnej kultúry – fúzie, zmena vlastníckej štruktúry alebo akvizícia
- Evaluácia zmeny s ohľadom na budúcu úspešnosť v dlhodobom a krátkodobom horizonte
- Zmena nastavenia misie a vízie spoločnosti
- Vyhodnotenie samoštúdia – dotazníkovej ankety spokojnosti zamestnancov
- 5 postupných krokov pri zmene firemnej kultúry
Záver – online test – certifikát
Termín vyhotovenia testu, ktorý sa robí online, závisí len na vašich časových možnostiach – môžete tak urobiť kedykoľvek počas desiatich dní od skončenia kurzu.