Menu

Moduly kurzu Google Ads a Sklik

1) Online seminár: streda, 19. 2. 2025 
Základy reklamných kampaní – prvé kroky s Google Ads a Sklik
  • Úvod do online reklamy: úloha Google Ads a Sklik v komunikačnom mixe
  • Zakladanie účtov a orientácia v rozhraní Google Ads a Sklik
  • Typy kampaní: kedy a ako využiť vyhľadávacie, obsahové a nákupné kampane
  • Nastavenie základnej kampane: zvolenie cieľov a štruktúra kampane
  • Ako nájsť a vybrať správne kľúčové slová
  • Tvorba reklamných textov: tipy pre efektívne písanie textových reklám
  • Rozpočet a stratégie ponúk: ako správne rozdeliť financie a nastaviť ponukové stratégie 

2) Online seminár: štvrtok, 20. 2. 2025 
Zacielenie a analytika – ako získať správne dáta pre optimalizáciu
  • Tvorba a rozšírenie reklám: efektívne formáty a ako využiť rozšírenie reklám
  • Pokročilé zacielenie: nastavenie publika, geografické a demografické zacielenie
  • Prepojenie Google Ads s Google Analytics: využite dáta na lepšie rozhodovanie
  • Optimalizácia kampaní na základe dát: identifikácia a zlepšenie výkonu kampaní
  • A/B testovanie reklám: ako zistiť, čo najlepšie funguje
  • Interpretácia výsledkov a základná stratégia na zlepšenie konverzií 

3) Online seminár: piatok, 21. 2. 2025 
Pokročilé stratégie a automatizácia – efektívna správa reklamných kampaní
  • Remarketing a dynamické reklamy: ako znovu osloviť svoje publikum
  • Pokročilé funkcie Google Ads a Sklik: automatizácia, rozpočty a optimalizácia
  • Reportovanie v Google Looker Studio: tvorba prehľadných a vizuálnych reportov
  • Q&A: poradenstvo a odporúčania na mieru účastníkom
  • Záverečné zhrnutie: odporúčania pre prácu s kampaňami a sledovanie výkonu

Záver – online test – certifikát

Termín vyhotovenia testu, ktorý sa robí online, závisí len na vašich časových možnostiach – môžete tak urobiť kedykoľvek počas desiatich dní od skončenia kurzu.

Hore