Moduly kurzu Google Ads a Sklik
1) Online seminár: streda, 19. 2. 2025
Základy reklamných kampaní – prvé kroky s Google Ads a Sklik
- Úvod do online reklamy: úloha Google Ads a Sklik v komunikačnom mixe
- Zakladanie účtov a orientácia v rozhraní Google Ads a Sklik
- Typy kampaní: kedy a ako využiť vyhľadávacie, obsahové a nákupné kampane
- Nastavenie základnej kampane: zvolenie cieľov a štruktúra kampane
- Ako nájsť a vybrať správne kľúčové slová
- Tvorba reklamných textov: tipy pre efektívne písanie textových reklám
- Rozpočet a stratégie ponúk: ako správne rozdeliť financie a nastaviť ponukové stratégie
2) Online seminár: štvrtok, 20. 2. 2025
Zacielenie a analytika – ako získať správne dáta pre optimalizáciu
- Tvorba a rozšírenie reklám: efektívne formáty a ako využiť rozšírenie reklám
- Pokročilé zacielenie: nastavenie publika, geografické a demografické zacielenie
- Prepojenie Google Ads s Google Analytics: využite dáta na lepšie rozhodovanie
- Optimalizácia kampaní na základe dát: identifikácia a zlepšenie výkonu kampaní
- A/B testovanie reklám: ako zistiť, čo najlepšie funguje
- Interpretácia výsledkov a základná stratégia na zlepšenie konverzií
3) Online seminár: piatok, 21. 2. 2025
Pokročilé stratégie a automatizácia – efektívna správa reklamných kampaní
- Remarketing a dynamické reklamy: ako znovu osloviť svoje publikum
- Pokročilé funkcie Google Ads a Sklik: automatizácia, rozpočty a optimalizácia
- Reportovanie v Google Looker Studio: tvorba prehľadných a vizuálnych reportov
- Q&A: poradenstvo a odporúčania na mieru účastníkom
- Záverečné zhrnutie: odporúčania pre prácu s kampaňami a sledovanie výkonu
Záver – online test – certifikát
Termín vyhotovenia testu, ktorý sa robí online, závisí len na vašich časových možnostiach – môžete tak urobiť kedykoľvek počas desiatich dní od skončenia kurzu.