Menu

Moduly kurzu Manažér sociálnych sietí 2025

1) Online seminár: piatok, 27. 9. 2024 
Marketing na sociálnych sieťach – ako mu porozumieť, ako ho plánovať
  • Kto a na čo dnes používa sociálne siete
  • Ako je možné využiť Facebook na prezentáciu značky firmy
  • Ako ho možno využiť na prezentáciu produktu alebo služby
  • Kedy používať Instagram, kedy Twitter, kedy Threads a kedy Tik Tok
  • Ako prepojiť Facebookovú stránku s firemným Instagramom
  • Čo od sociálnych sietí očakávať, a čo nie
  • Ako plánovať ciele prezentácie, zdroje a prostriedky
  • Ako sa pripraviť na rast prezentácie, ako podporiť jej úspechAko (a či) spolupracovať s externými dodávateľmi
  • Ako pripraviť plán sociálnej komunikácie firmy
  • Ako vytvoriť prezentáciu na Facebooku a profil na Instagrame, kde začať a na čo si dať pozor
  • Ako vykonať minimálnu konfiguráciu prezentácie

Distančné samoštúdium: 28. 9. – 24. 10. 2024 
  • Podľa zadania lektora
  • Prípadová štúdia: pripraviť plán sociálnej komunikácie pre vlastnú alebo modelovú organizáciu a produkt

2) Online seminár: piatok, 25. 10. 2024 
Facebook a Instagram – tvoríme prezentáciu
  • Ako prezentáciu naplniť prvotným obsahom a ako zvoliť obsahovú stratégiu
  • Ako ju propagovať – praktické tipy v online aj offline svete a najlepšie zadarmo
  • Ako publikovať obsah – typy obsahu a ako ich kombinovať dohromady
  • Ako podporovať obsah – čo robiť, aby ho videlo čo najviac ľudí
  • Ako komunikovať s fanúšikmi – čo keď príde kritik a ako naňho

Dištančné samoštúdium:
26. 10. – 21. 11. 2024 
  • Podľa zadania lektora
  • Úloha: vytvorenie a prevádzka modelovej prezentácie na vybranej sieti

3) Online seminár: piatok, 22. 11. 2024 
Komunikácia a kampane na sociálnych sieťach
  • Zopakovanie a kontrola predchádzajúcej práce, spätná väzba lektora na založené prezentácie účastníkov
  • Doplnenie – komunikácia na Facebooku (podľa aktuálnych potrieb účastníkov)
  • Management a riešenie krízových situácií
  • Reklama a sponzoring na sociálnych sieťach: čím sa líšia, ako fungujú, aktuálne trendy
  • Sponzorovanie obsahu: ako, kedy, pre koho, za akých okolností
  • Reklamné kampane: ako ich riadiť, ako ich plánovať, ako merať úspešnosť a ako zabrániť zbytočnej útrate
  • Ako efektívne prepojiť reklamu na sociálnych sieťach s PPC na webe

Záver – online test – certifikát 

Termín vyhotovenia testu, ktorý sa robí online, závisí len na vašich časových možnostiach – môžete tak urobiť kedykoľvek počas desiatich dní od skončenia kurzu.

Hore