Moduly kurzu Manažér sociálnych sietí 2026
1) Online seminár: piatok, 3. 10. 2025
Marketing na sociálnych sieťach – ako mu porozumieť, ako ho plánovať
- Kto dnes používa sociálne siete a na čo
- Ako je možné využiť Facebook na prezentáciu značky firmy – kedy používať profil, kedy stránku a kedy komunitu
- Ako ho možno využiť na prezentáciu produktu alebo služby
- Kedy používať Instagram, kedy X, kedy Threads a kedy Tik Tok
- Ako prepojiť facebookovú stránku s firemným Instagramom
- Čo od sociálnych sietí očakávať, a čo nie
- Ako plánovať ciele prezentácie, zdroje a prostriedky
- Ako sa pripraviť na rast prezentácie, ako podporiť jej úspech
- Ako (a či) spolupracovať s externými dodávateľmi
- Ako pripraviť plán sociálnej komunikácie firmy a ako ho uviesť v praxi
- Ako vytvoriť prezentáciu na Facebooku a profil na Instagrame, kde začať a na čo si dať pozor
- Ako vykonať minimálnu konfiguráciu prezentácie
Distančné samoštúdium: 4. 10. – 7. 10. 2025
- Podľa zadania lektora
- Prípadová štúdia: pripraviť plán sociálnej komunikácie pre vlastnú alebo modelovú organizáciu a produkt
2) Online seminár: streda, 8. 10. 2025
Facebook a Instagram – tvoríme prezentáciu
- Ako prezentáciu naplniť obsahom a ako zvoliť obsahovú stratégiu
- Ako ju propagovať – praktické tipy v online aj offline svete a najlepšie zadarmo
- Ako publikovať obsah – typy obsahu a ako ich kombinovať dohromady
- Ako podporovať obsah – čo robiť, aby ho videlo čo najviac ľudí
- Ako komunikovať s fanúšikmi – čo keď príde kritik a ako naňho
Dištančné samoštúdium: 9. 10. – 29. 10. 2025
- Podľa zadania lektora
- Úloha: vytvorenie a prevádzka modelovej prezentácie na vybranej sieti
3) Online seminár: štvrtok, 30. 10. 2025
Komunikácia a kampane na sociálnych sieťach
- Zopakovanie a kontrola predchádzajúcej práce, spätná väzba lektora na založené prezentácie účastníkov
- Doplnenie – komunikácia na Facebooku (podľa aktuálnych potrieb účastníkov)
- Management a riešenie krízových situácií
- Reklama a sponzoring na sociálnych sieťach – čím sa líšia, ako fungujú, aktuálne trendy
- Sponzorovanie obsahu – ako, kedy, pre koho, za akých okolností
- Reklamné kampane – ako ich riadiť, ako ich plánovať, ako merať úspešnosť a ako zabrániť zbytočnej útrate
- Ako efektívne prepojiť reklamu na sociálnych sieťach s inými formami prezentácie
Záver – online test – certifikát
Termín vyhotovenia testu, ktorý sa robí online, závisí len na vašich časových možnostiach – môžete tak urobiť kedykoľvek počas desiatich dní od skončenia kurzu.