Menu

Moduly kurzu Manažér sociálnych sietí 2026

1) Online seminár: piatok, 3. 10. 2025 
Marketing na sociálnych sieťach – ako mu porozumieť, ako ho plánovať
  • Kto dnes používa sociálne siete a na čo
  • Ako je možné využiť Facebook na prezentáciu značky firmy – kedy používať profil, kedy stránku a kedy komunitu
  • Ako ho možno využiť na prezentáciu produktu alebo služby
  • Kedy používať Instagram, kedy X, kedy Threads a kedy Tik Tok
  • Ako prepojiť facebookovú stránku s firemným Instagramom
  • Čo od sociálnych sietí očakávať, a čo nie
  • Ako plánovať ciele prezentácie, zdroje a prostriedky
  • Ako sa pripraviť na rast prezentácie, ako podporiť jej úspech
  • Ako (a či) spolupracovať s externými dodávateľmi
  • Ako pripraviť plán sociálnej komunikácie firmy a ako ho uviesť v praxi
  • Ako vytvoriť prezentáciu na Facebooku a profil na Instagrame, kde začať a na čo si dať pozor
  • Ako vykonať minimálnu konfiguráciu prezentácie

Distančné samoštúdium: 4. 10. – 7. 10. 2025 
  • Podľa zadania lektora
  • Prípadová štúdia: pripraviť plán sociálnej komunikácie pre vlastnú alebo modelovú organizáciu a produkt

2) Online seminár: streda, 8. 10. 2025 
Facebook a Instagram – tvoríme prezentáciu
  • Ako prezentáciu naplniť obsahom a ako zvoliť obsahovú stratégiu
  • Ako ju propagovať – praktické tipy v online aj offline svete a najlepšie zadarmo
  • Ako publikovať obsah – typy obsahu a ako ich kombinovať dohromady
  • Ako podporovať obsah – čo robiť, aby ho videlo čo najviac ľudí
  • Ako komunikovať s fanúšikmi – čo keď príde kritik a ako naňho

Dištančné samoštúdium:
9. 10. – 29. 10. 2025 
  • Podľa zadania lektora
  • Úloha: vytvorenie a prevádzka modelovej prezentácie na vybranej sieti

3) Online seminár: štvrtok, 30. 10. 2025 
Komunikácia a kampane na sociálnych sieťach
  • Zopakovanie a kontrola predchádzajúcej práce, spätná väzba lektora na založené prezentácie účastníkov
  • Doplnenie – komunikácia na Facebooku (podľa aktuálnych potrieb účastníkov)
  • Management a riešenie krízových situácií
  • Reklama a sponzoring na sociálnych sieťach – čím sa líšia, ako fungujú, aktuálne trendy
  • Sponzorovanie obsahu – ako, kedy, pre koho, za akých okolností
  • Reklamné kampane – ako ich riadiť, ako ich plánovať, ako merať úspešnosť a ako zabrániť zbytočnej útrate
  • Ako efektívne prepojiť reklamu na sociálnych sieťach s inými formami prezentácie

Záver – online test – certifikát 

Termín vyhotovenia testu, ktorý sa robí online, závisí len na vašich časových možnostiach – môžete tak urobiť kedykoľvek počas desiatich dní od skončenia kurzu.

Hore