Menu

Moduly kurzu Profesionálny asistent/ka – kľúčové kompetencie

1) Online seminár: pondelok, 23. 2. 2026 
Kľúčové zručnosti pre prácu asistentky
  • Špecifiká asistentskej práce – lojalita a dôvera ako pevná súčasť pozície
  • Tímové role a osobnostné charakteristiky – ako s nimi pracovať efektívne a bez zaťahovania do „žabomyších“ interných vojen
  • Time management – ako maximálne využiť pracovný čas bez stresu a napätia
  • Ako dobre plánovať a organizovať úlohy – ako určovať priority, triediť ich, zmysluplne spracovávať a prípadne distribuovať správnymi firemnými procesmi
  • Organizácia porád, návštev vedenia, workshopov
  • Umelá inteligencia v práci asistentky
    • ako využívať AI pre úsporu času (zhrnutie e-mailov, príprava podkladov, preklady, meeting notes)
    • automatizácia rutinných činností
    • vytváraní rýchlych šablón a textov
    • pravidlá bezpečnej práce s dátami

2) Online seminár: pondelok, 2. 3. 2026 
Asertívna komunikácia a práca so stresom
  • Typy komunikácie – ústna, písomná, online
  • Rozdiely vo vnímaní rôznych typov komunikácie a problémy, ktoré z nich môžu vzísť
  • Asertívna a nenásilná komunikácia – ako na to
  • Image a etiketa
    • zásady spoločenského správania
    • sebaprezentácia v rámci firemnej kultúry
  • Práca so stresom ako nevyhnutnou súčasťou práce „v prvej línii“
    • ako rozpoznať preťaženie včas
    • techniky krátkej regenerácie v priebehu dňa
    • nastavení zdravých hraníc
  • Sebadôvera a ako ju posilňovať

3) Online seminár: piatok, 10. 3. 2026 
Nástroje Microsoft 365 pre asistentky
  • OneDrive – cloudové úložisko dokumentov pre zdieľanie, súbežnú editáciu a archív verzií
  • OneNote – elektronické poznámkové bloky: zhromažďovanie, triedenie, vyhľadávanie a zdieľanie informácií formou poznámok
  • Outlook – e-maily
    • pripájanie súborov z OneDrivu
    • spracovanie pošty a pravidlá ako nástroj automatického spracovania pošty
    • práca s viacerými poštovými účtami a zdieľané schránky
  • Outlook – elektronický kalendár
    • pozvánky a sledovanie prijatia účastníkmi udalosti/online schôdzky
    • hlasovanie o čase schôdzky
    • hybridné práce
  • To Do – evidencia osobných úloh
    • úloha z e-mailu
    • termíny a pripomenutie
    • dôležité úlohy a úlohy aktuálneho dňa
    • zoznamy úloh
    • zdieľaní zoznamov úloh
  • Planner – plánovanie tímových úloh
  • Loop – nástroj tímovej spolupráce
    • zoznam úloh
    • hlasovacia tabuľka
    • agenda schôdzky v Teams
  • Teams – portál tímovej spolupráce
    • chat, tímy a kanály
    • možnosti a nastavenia online schôdzky

Záver – online test – certifikát

Termín vyhotovenia testu, ktorý sa robí online, závisí len na vašich časových možnostiach – môžete tak urobiť kedykoľvek počas desiatich dní od skončenia kurzu.

Hore