Ako efektívne riadiť pracovné porady
Seminár
Využite čas na poradách nielen na odovzdávanie informácií, ale aj na tímovú spoluprácu a motiváciu.
Pracovné porady, najmä ak nie sú zmysluplne riadené, majú zlú povesť straty času. Vy však chcete čas na poradách využiť efektívne a vyťažiť z neho maximum. Nech sa schádzate „naživo“ alebo v online prostredí, ponúkame vám užitočné tipy, ktoré vám pomôžu realizovať porady časovo úsporne, a navyše s pridanou hodnotou zvýšenia motivácie vášho pracovného tímu.
Termín
Utorok, 11. 7. 2023 | 09:00 - 12:00
Nehodí sa vám termín? Nahrávku budete môcť využiť ďalších 14 dní.
Miesto
Online – priamy prenos u vás na monitore
Využite automatickú 10 % zľavu pre našich stálych zákazníkov. Alebo získajte každý 15 % zľavu v prípade, že prihlásite dvoch alebo viacerých účastníkov. Ceny sú uvedené bez DPH.
Detaily
Prednáša
Pokyny
Objednať
ZAMERANIE
Pracovné porady sú niekedy vnímané ako strata času, ktorá neprináša žiadne výsledky. Online porady síce určitý čas ušetria, ale toto prostredie má zase svoje špecifické nedostatky. Máme pre vás užitočné odporúčania, vďaka ktorým dokážete porady naživo aj online lepšie naplánovať , riadiť, aj nasmerovať k určenému cieľu.
Ukážeme si, ako porady pripraviť, koordinovať a viesť tak, aby boli prínosné pre všetkých zúčastnených. Zameriame sa na rôzne druhy porád a ich špecifiká, na účastníkov porád a ich zapojenie. Naučíme sa, ako v obmedzenom časovom priestore dať všetkým priestor na vyjadrenie, ako zvládať námietky aj delegovať úlohy.
KOHO OSLOVÍme
Seminár Ako efektívne riadiť pracovné porady je určený pre vedúcich tímov, projektových manažérov, aj pracovníkov, ktorí sa na vedúcu úlohu pripravujú.
PROGRAM
Aký zmysel a účel majú porady
Cieľ porady a očakávaný prínos
Špecifiká a záludnosti online porád
Ako sa pripraviť pred poradou
Desatoro praktických princípov komunikácie na poradách
Zapojenie účastníkov – tipy a triky, ako nabúrať pasivitu
Vedenie konštruktívnej diskusie – ako dať priestor všetkým, a pritom šetriť čas
Zvládanie námietok – predchádzame konfliktom
Formulácia záverov z porady a delegovanie úloh
ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ako účastník tejto online akcie získate certifikát o absolvovaní, ktorý môžete uviesť vo svojom CV – v časti o absolvovaných kurzoch a školeniach. V cene je prednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, ako sa pripojiť online k priamemu prenosu tejto akcie, obdržíte v predstihu od nášho zákazníckeho servisu. Akcia prebieha v českom jazyku.
KTO PRE VÁS PREDNÁŠA
Ing. Kateřina Legnerová, Ph.D., MBA
Kateřina Legnerová má dlhoročné skúsenosti z oblasti vedenia ľudí aj riadenia ľudských zdrojov. Dvadsať rokov pôsobila na manažérskych pozíciách vo finančnom sektore vrátane pozície personálnej riaditeľky. V súčasnej dobe sa venuje poradenstvu a školiacej činnosti v oblasti personalistiky a manažmentu. Vyučuje personálne riadenie na VŠE a UK v Prahe, aktívne školí personalistov aj manažérov.
Online – priamy prenos u vás na monitore
Priamy prenos tohto programu môžete sledovať online z pohodlia vašej kancelárie alebo z domova. Bez nutnosti kamkoľvek dochádzať.
Technické pokyny pre pripojenie k priamemu prenosu od nás obdržíte v predstihu.
K sledovaniu budete potrebovať akékoľvek zariadenie pripojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V priebehu akcie budete môcť klásť lektorovi otázky, na ktoré lektor zodpovie v diskusnej časti.
Počúvanie vám zaistia bežné reproduktory, použitie slúchadiel vám však poskytne väčší komfort.
Ostáva už len slovami klasika popriať:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Objednávka
Online seminár: Ako efektívne riadiť pracovné porady
Termín: Utorok, 11. 7. 2023 Online – priamy prenos u vás na monitore